Joachim_F Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 I Journey to the Moon får du besøke en måne som er ganske annerledes enn den Neil Armstrong tok sine berømte steg på i 1969. Les mer Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hvor mye av historien er hentet fra Jules Vernes From the Earth to the Moon ? Jeg kjenner igjen navnet "Michel Ardan", kanonen og prosjektilet, at de var tre stk med på reisen, men jeg husker ikke historien etter de landet, da det er nesten 15 år siden jeg leste den. Er det noen med friskere hukommelse som også har prøvd spillet som kan svare på dette? Lenke til kommentar
koronag Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Veldig flott at dere også ser på litt andre spill enn de som får overskrift på VG-nett. Selv om akkurat dette spillet er uinteressant for meg, er det artig å lese litt om mer ukjente titler. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hvor mye av historien er hentet fra Jules Vernes From the Earth to the Moon ?Jeg kjenner igjen navnet "Michel Ardan", kanonen og prosjektilet, at de var tre stk med på reisen, men jeg husker ikke historien etter de landet, da det er nesten 15 år siden jeg leste den. Er det noen med friskere hukommelse som også har prøvd spillet som kan svare på dette? 5754722[/snapback] I følge boka landet de ikke på månen på grunn av en feilberegning, men sirklet rundt en gang og ble dratt tilbake til jorda av tyngdekraften. De landet i havet, og alle tre overlevde hele turen (i motsetning til de to hundene som også var med). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg