phnx85 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg foreslår en egen UI kategori under WoW forumet. Jeg synes det blir for vanskelig å lete gjennom "Den store UI tråden" eller hva den nå heter og med egen kategori for UI slipper man å fylle WoW forumet med mange tråder om kanskje det samme temaet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Denne kan jeg være med på. Den ville gjort det MYE bedre å finne rundt i hvilken modder det blir spurt og svart rudnt! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Er enig i at det ville vært kjekt, men tenk så mange subfora det ville blitt. (Spill->Spillforum - for de mest omdiskuterte->World of Warcraft->"UI-subforumet"). Det vanlige er jo at det stopper etter "Spillforum - for de mest omdiskuterte". Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Det hadde uansett vært mere enklere å diskutert AddOns. I steden for å fylle UI tråden. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Grunnen til at jeg vil at det skal bli et eget underforum for UI er fordi det lages så mye nye poster i WoW forumet at det er vanskelig å lete opp en tråd du har lest tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg