abene Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Et nytt bildesøkeprogram Et nytt program er nå under utvikling som skal kunne søke etter og gjenkjenne ansikter. Programmet skal kunne brukes til å finne bilder av samme person på en harddisk. Les artikkelen her Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Så stilig! Dette må testes. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Meget spennende da, gleder meg til å se eller høre tester på det. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hørte om det på Cnet for en stund siden. Dette er nok en teknologi som kommer til å gjøre sin framtiden i andre programmer og tjenester om ikke lenge. Og dette er virkelig en gledelig nyhet for det letter virkelig bildekaoset som flyter på alt for mange hjemme pcer i dag. Og om noen år kommer Microsoft og Apple (og Google) til å bygge slik søketeknologi inn i operativsystemene sine. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Virker spennende. Om noen år kommer nok Microsoft og Apple implementere dette nyttige verktøyet inn i operativsystemene sine. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg vil gjerne se det i praksis. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Kult! Til no har eg berre sett dette på FBI og CTU () sine skjermer i jakt på ein kriminell, skal bli spanande å sjå korleis dette vil fungere i praksis. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Nå har den endelig kommet ut i offentlig beta. Jeg har prøvd den i noen timer nå og jeg vil ikke akkurat si at den funker veldig bra. Kanskje jeg den må læres opp litt mer først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå