Gå til innhold

Er ute etter lcd tv/pc skjerm

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

Jeg har tenkt litt på å anskaffe meg en lcd tv som jeg også kommer til å bruke som pc skjerm. Jeg spiller ikke noe særlig spill,så oppløsning er sånt sett ikke noe avgjørende faktor. Men jeg har ikke så veldig mye kunnskap om skjermer. Har sett litt på denne skjermen...

Hadde vært flott om noen som kan litt mer ville hjelpe meg litt. Ser at denne tv-en har dvi tilkobling og det er bra. Den hadde en oppløsning på 640x480 og format 4:3 (er ikke ute etter widescreen). Siden jeg har en del media på pc-en så kommer skjermen til å brukes mye til film avspilling og ellers pc-arbeid. Størrelsen (20") er også passende for mitt bruk.

Hva vil det si at den har "PIP(kun i PC-stilling) "??

Og vil denne skjermoppløsningen være nok for pc bruk? :hmm:

På forhånd takk! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet at 640x480 er lite, mn jeg lurer på om denne "PIP innstillingen" hadde noe å gjøre med oppløsningen.

når det gjelder hvorfor jeg vil kjøpe tv, greia er at jeg har en vanlig 17" skjerm og en vanlig 20" tv på rommet mitt nå. Disse ville jeg bytte ut med en lcd tv slik at jeg samtidig får pc skjerm og tv. Som sagt denne pc-en brukes ikke til annet enn surfing og mediaavspilling, samt noe "pc-arbeid"

Lenke til kommentar

1. Sett ned oppløsningen til 640x480 på den skjermen du sitter med nå.

2. Åpne en nettleser å se hvor grusomt det er å være på internett med en slik fatal oppløsning.

3. Ombestem deg.

4. Ta en titt på f.eks

- Samsung 19" LCD-TV Syncmaster 940MW Wide (finfin oppløsning. Dog en 1" mindre enn hva du ønsket. Men dette er en meget god kombo-løsning etter min mening.

Du kan jo også vurdere en 20" PC-monitor + et TV-kort til PC'en, som jeg har, og er veldig godt fornøyd med.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...