Hepcat Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Club3d-varianten går for 2595,- http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet...64&affId=891353 Xfx sin 7800 GS (extreme) går nå for 2695 hos komplett.no http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317656&cks=WYO Xfx er klokket litt høyere. Er det verdt den ekstra hundrelappen? Er noen av kortprodusentene å foretrekke på bakgrunn av andre kvaliteter enn rå ytelse? (stabilitet, kjøling etc.) Alle tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Eg hadde gått for XFX kortet. Det er jo klokka 65mhz meir på gpu og 100mhz på minnet. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 XFX sitt kort for du garantert mer for pengene Lenke til kommentar
Hepcat Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Takk for svar! XFX-kortet er bestilt og Oblivion er forhåndsbestilt siden før jul! Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har tenkt på et av de kortene selv. Hvis jeg handler hos netshop kan jeg hente kortet selv på lageret og slippe frakt og oppkrav. Går det ikke bare an å klokke club 3d kortet like høyt som xfx kortet? Jeg har Zalman kjøler så det burde ikke bli for varmt. Lenke til kommentar
CavemanK Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Selv har jeg bestilt club3d sitt, mye p.g.a. at onkelen min er daglig leder på mpx og hvis jeg kjøper gjennom ham så får jeg en fin rabatt + at jeg slipper å betale frakt fordi vi bor relativt nærme hverandre. Får heller klokke det litt opp. Dette tilbudet er dog kun for familiemedlemmer, så ingen trygling! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hvor god er egentlig kjøleløsninga på XFX's XT-kort? Jeg bare tenker, dersom den ikke er av beste slaget samt at kortet er klokket en del fra fabrikken, kan man da forvente litt kortere levetid enn f.eks Club3d eller POV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå