Civix Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei folkens, Etter mange år med CRT skjerm er det vel på tide å bytte til LCD Etter å kikket litt rundt har jeg funnet ut at jeg vil ha en LCD med glassplate (alt. belegg som gir samme effekt). Da beholder jeg ihvertfall en følelse av CRT.. Jeg er klar over gjenskinnsproblematikken, så den trenger vi ikke ta i denne omgang. Ettersom jeg spiller og ser noe film trenger jeg sannsynligvis en rask skjerm. Den eneste jeg har funnet som virker ok er NEC 19" LCD Multisync 90GX2 og en Sony modell jeg ikke liker designet på. Er det noen andre skjermer jeg bør vurdere? Er det f.eks noen Samsung skjermer med samme belegg? Takk for alle svar! Civix Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 NEX 90GX2 kan jeg anbefale på det varmeste, brodern har den og den er kanondeilig å spille på. Ikke antydning til etterslep heller..! Lenke til kommentar
Civix Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Ja, det blir nok denne..det er ihvertfall den jeg har funnet som best tilfredstiller mine krav, og har "glassplate". Har sett noen skjermer på Elkjøp/lefdal med samme overflate behandlet panel, men det er merker jeg aldri har hørt om. Så jeg tror jeg holder meg til et kjent merke.. Har sett at mange anbefaler Samsung, men tror ikke de har "glassplate".. Takk for svar! Civix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå