Gå til innhold

Euro Forces tilgjengelig for nedlasting


Anbefalte innlegg

Det er det jeg alltid har ment også. Av den grunn er jeg veldig avventende ovenfor disse såkalte "booster" greiene til EA. Slike ting blir ofte utgitt gratis som en "thanks to the community", mens EA's syn på "fansen" er tydeligvis "skvis de jævlene for mest mulig cash"... :thumbdown:

5762001[/snapback]

Det er bare 80 kroner da... Battlefield 1942 innførte vel 4 ekstra kart gratis, battlefield 2 har introdusert 1 ekstra kart gratis (Wake). Syns ikke ting er så ille som alle skal ha det til...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bare 80 kroner da... Battlefield 1942 innførte vel 4 ekstra kart gratis, battlefield 2 har introdusert 1 ekstra kart gratis (Wake). Syns ikke ting er så ille som alle skal ha det til...

5762628[/snapback]

Hvis det "bare er 80kr", hvorfor er det da ikke gratis? Om det kom ut 4 gratis kart til Bf42 er jo ikke til noen som helst fordel for spillerne av BF2 heller?

Og det såkalte Wake kartet var ikke noe nytt kart men bare en konvertering fra BF42, som i tillegg utvilsomt var dårligere enn originalen. (Tenker da på alle de forenklingene som ble gjort, dvs. man kan ikke engang gå inn i husene lenger... :thumbdown: )

Hadde det enda vært fullverdige kart som man måtte betale for så hadde det vært mer akseptabelt, men med denne "booster" tingen har de jo ikke engang tatt seg bryet med å lage support for 64 spillere. Eller skal vi kanskje være takknemelige for at de i det hele tatt gadd å lage noe mer enn 16spiller support?

Lenke til kommentar
Hvis det "bare er 80kr", hvorfor er det da ikke gratis? Om det kom ut 4 gratis kart til Bf42 er jo ikke til noen som helst fordel for spillerne av BF2 heller?

Og det såkalte Wake kartet var ikke noe nytt kart men bare en konvertering fra BF42, som i tillegg utvilsomt var dårligere enn originalen. (Tenker da på alle de forenklingene som ble gjort, dvs. man kan ikke engang gå inn i husene lenger... :thumbdown: )

Hadde det enda vært fullverdige kart som man måtte betale for så hadde det vært mer akseptabelt, men med denne "booster" tingen har de jo ikke engang tatt seg bryet med å lage support for 64 spillere. Eller skal vi kanskje være takknemelige for at de i det hele tatt gadd å lage noe mer enn 16spiller support?

5762783[/snapback]

Det er ikke gratis fordi de vil tjene penger, grunnkonseptet i business ;) Når booster packs koster det samme som en kinobillett har jeg ingen problemer med å betale litt for ekstra kart. Det koste lite ifht timene med moro jeg får igjen for det. Uansett, poenget med BF42-kommentaren var at man da innførte en del flere gratis kart, og det kan godt hende at det kommer flere kart til BF2 med nye oppdateringer.

 

Du får gjøre som du vil, jeg har allerede kjøpt booster-pakken, og angrer ikke :D

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Eurofighter Typhoon: Ubrukelig! Like treigt som en bomber og utstyr som en jager. Vanskelig å skyte med kanonen. Søksmål fra Typhoon produsentene mot DICE?  :tease: 

I rl ville nok både SU-34 og f15 hatt relativt gode odds mot en J10 i dogfight, og en Eurofighter ville nok knust den ganske bra.

 

Hadde trodd at eurofighter skulle være lik som j10 bare med nytt skin, kansje det er en su-30 med nytt skin i stedet....

Lenke til kommentar
Det er ikke gratis fordi de vil tjene penger, grunnkonseptet i business ;)

Og det er nettopp her sakens kjerne ligger. Hvorfor klarer andre, som også driver business, å gi ut slike ting gratis som takk til tilhengerne? Har alle andre spill hittil hatt bedre tilhengere??

 

Har i pinsippet ingenting imot at man betaler for en vare(Feks. SF), men når det i tillegg er en slik halvferdig vare som i dette tilfellet, da synes jeg det rett og slett begynner å bli kjipt.

Eller er det faktisk slik som jeg først skrev: Vi skal være glade for at de i det hele tatt gadd å ta seg bryet å lage 32 spiller støtte?

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Har i pinsippet ingenting imot at man betaler for en vare(Feks. SF), men når det i tillegg er en slik halvferdig vare som i dette tilfellet, da synes jeg det rett og slett begynner å bli kjipt.

 

Eller er det faktisk slik som jeg først skrev: Vi skal være glade for at de i det hele tatt gadd å ta seg bryet å lage 32 spiller støtte?

Halvferdig vare? hva snakker du egentlig om? Du har tydligvis ikke prøvd EF? For da hadde du forstått at kartene er så store at mange måtte ha trasket langt og lenge om en hadde dyttet inn 64 spillere på dem.

Lenke til kommentar
Det er ikke gratis fordi de vil tjene penger, grunnkonseptet i business ;)

Og det er nettopp her sakens kjerne ligger. Hvorfor klarer andre, som også driver business, å gi ut slike ting gratis som takk til tilhengerne?

Ikke alle, noen. Og som sagt, vi vet ennå ikke hva dice planlegger fremover. Ett gratis kart er komt i tillegg foreløpig. Jeg sier ikke at dice er "best i klassen", men de er ikke så ille som folk skal ha det til. Det er gått litt sport i å whine over dice :whistle:
Lenke til kommentar
Halvferdig vare? hva snakker du egentlig om? Du har tydligvis ikke prøvd EF? For da hadde du forstått at kartene er så store at mange måtte ha trasket langt og lenge om en hadde dyttet inn 64 spillere på dem.

5764779[/snapback]

Med halvferdig vare mener jeg selvfølgelig at de ikke har tatt seg bryet med å lage støtte for 64 spillere. Dette ville selvsagt innebære mer arbeid enn å bare dytte inn 64spillere på et 32player map.(Derfor har de vel ikke gjort akkurat det, fordi det vil kreve mer arbeid). Ergo halvferdig arbeid.

Lenke til kommentar
Halvferdig vare? hva snakker du egentlig om? Du har tydligvis ikke prøvd EF? For da hadde du forstått at kartene er så store at mange måtte ha trasket langt og lenge om en hadde dyttet inn 64 spillere på dem.

5764779[/snapback]

Med halvferdig vare mener jeg selvfølgelig at de ikke har tatt seg bryet med å lage støtte for 64 spillere. Dette ville selvsagt innebære mer arbeid enn å bare dytte inn 64spillere på et 32player map.(Derfor har de vel ikke gjort akkurat det, fordi det vil kreve mer arbeid). Ergo halvferdig arbeid.

5765130[/snapback]

Tror du roter litt med begreper her. EF har absolutt støtte for 64 spillere. Det finns masse 64 player servere til EF. I originalspillet så er ofte eneste forskjellen på ett 32p. map og 64p. map, bare ett ekstra flag som er slengt inn på 64p. mappet, ellers er de helt like.

Great Wall mappet er litt lite for 64 spillere, men de to hardwarekartene er helt greie for flere spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...