Joachim_F Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Ryktene om God of War 2 har blitt nå blitt bekreftet av det amerikanske bladet GameInformer. Les mer Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Dette var en av de bedre spilla til PS2, så det blir spennende å se hva de får til med 2'ern. Men jeg skulle ønske det var en PS3 tittel. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 jeg kunne selv ønsket det ble en ps3 titel.. etter de scrensa jeg så til spillet virket grafikken ganske lik .. findene så noe anerledese ut da, men hva tror dere dette vil handle om. har noen noe teori om hva handelignen i spillet vil dreie seg rundt? Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Har hørt at det skal handle om Kratos og at han skal ha hevn over gudene på Olympus. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Dette var spennende nyheter. Jeg for min del bryr meg ikke mye om grafikken, pluss ja, men GoW1 hadde en meget interesang historie som jeg virkelig håper de klarer å føre over til GoW2. GoW1 er foresten grunnen til at jeg nå er fri for PS2 kontroll og venter på den trådløse jeg bestilte. Utrolig hvor mye frustrasjon du får av å spille spill Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hvorfor kommer ikke disse spillene på PC?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg