TheMatrix Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Bare for å si det med en gang, jeg har ikke peil så dette må nok inn med teskjeer : Har bestilt 4 vifter av denne typen: http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp de skal monteres med to i bunn av kabinettet og to på toppen. Saken er da den at jeg ønsker å kunne regulere hastigheten på hver av viftene. Er det derfor noen som kan hjelpe meg med å finne potentiometere hos Elfa som vil funke, en til hver vifte. Om jeg kan få en enkel beskrivelse av hvordan det skal monteres så¨hadde jeg vært meget takknemlig. På forhånd takk :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 den linken er ikke helt god :wink: du må linke til selve produktet, ikke framessettet. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Hvorfor kjøpte du ikke det når du først var å handlet på Microplex, de selger det der å. Hvis du kikker litt på OK.no sine sider finner du fort en guide eller to:) Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 16:43, skrev LasseAndreK:Hvorfor kjøpte du ikke det når du først var å handlet på Microplex, de selger det der å. For å være ærlig, de var ikke særlig pene... jeg har mer peil på design en teknikk om man kan si det sånn og :wink: Skal sjekke ok.no - tAKK Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 16:41, skrev Anders Leipsland:den linken er ikke helt god :wink: du må linke til selve produktet, ikke framessettet. fA.... denne da (frames suger :sad:) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=SF800CLW [ Denne Melding var redigert av: TheMatrix på 2002-09-23 16:48 ] Lenke til kommentar
Laka Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 16:46, skrev TheMatrix: Quote: Den 2002-09-23 16:43, skrev LasseAndreK: Hvorfor kjøpte du ikke det når du først var å handlet på Microplex, de selger det der å. For å være ærlig, de var ikke særlig pene... jeg har mer peil på design en teknikk om man kan si det sånn og :wink: Skal sjekke ok.no - tAKK Du kan jo kjøpe alu. knotter på microplex også, du får også kjøpt det på ELFA. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Ser ELFA har potentiometer fra en tier og oppover, burde kanskje kunne finnes noe som er noe billigere en Microplex sine, over 500,- spenn for 4 stk synes jeg var drøyt, i tillegg kommer knotter da.... Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 17:49, skrev TheMatrix:Ser ELFA har potentiometer fra en tier og oppover, burde kanskje kunne finnes noe som er noe billigere en Microplex sine, over 500,- spenn for 4 stk synes jeg var drøyt, i tillegg kommer knotter da.... de potmeterne du snakker om fra Elfa egner seg ikke til å styre viftene med direkte. skal du bruke de så må du lage en krets med spenningsregulator e.l. dette pga de ikke tåler så mye. Elfa har potmetere som tåler belastningen, men de er ikke noe særlig billigere enn de som microplex har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå