exs Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 dette er sikkert et par dumme spm men: lurer bare på hvordan man kan gi ordre til enkelt personer i teamet mitt? også lurer jeg litt på hvordan man bytter skulder når man ser i 3de persons synsfelt føler jeg har trykket på alle knappene på kontrolleren uten og få til noen av disse tinga..... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har ikke gitt ordrer til kun en, men jeg mener å ha lest at man kan gjøre det. Tror man henger bak venstre skulder men kan ordne dette i menyen. Det er også mulig jeg bare prater tull nå. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Du bytter skulder ved å trykke på LB. Men tror ikke du kan sende ut enkeltkommandoer til hver enkelt soldat. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Man ikke sende ut enkeltkommandoer til soldatene dine, og som Wangen sa, LB skifter kameraet! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Når du står inntil en vegg, skifter du skulder med RB Lenke til kommentar
exs Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 ok... takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå