Gå til innhold

Jeg kjeder meg på bussen...

CCola

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sier du sitter så lenge på bussen hver dag, ypperlig kombinasjon er hekling eller strikking + mp3 spiller...helst en med stor lagringsplass, som ipoden din når den er funkjsonell, slik at du kan ha mange album på den...funker iallefall for meg :)

heklet og strikket mang en tøffel og lest på buss, mens jeg hørte meg gjennom samtlige Bob Dylan album i kronologisk rekkefølge :love:

Lenke til kommentar
Du sier du sitter så lenge på bussen hver dag, ypperlig kombinasjon er hekling eller strikking + mp3 spiller...helst en med stor lagringsplass, som ipoden din når den er funkjsonell, slik at du kan ha mange album på den...funker iallefall for meg :)

heklet og strikket mang en tøffel og lest på buss, mens jeg hørte meg gjennom samtlige Bob Dylan album i kronologisk rekkefølge :love:

5755493[/snapback]

Hehe godt forslag, men jeg er ikke så god i strikking/hekling da :) Men jeg kunne det faktisk en gang! :D

Bøker blir harde. Ettersom jeg har sagt tidligere er det en liten buss på en veldig humpete vei :)

Lenke til kommentar
Hehe.. Faktisk overraskene lite lekse på almenne :O

5751546[/snapback]

Hah... gled deg til 3. klasse du.

Jeg bruker bare å sitte å høre på musikken min, mens jeg stirrer ut viduet og tenker fine tanker. Det er ikke stort annet å finne på i en buss.

Lenke til kommentar
eller PSP kanskje :p

Ja, eller en Nintendo DS (Dual Screen)

5760779[/snapback]

Spillene til Nintendo DS har en langt høyere standar (imho), men PSP er vel mer aktuelt mtp. på at man kan se 2 timer lange filmer på bussen, samt. at man kan høre på musikk?

Lenke til kommentar
Du er heldig, egentlig. Jeg liker å kjøre buss. Det er noe jeg angrer på at jeg ikke får gjort oftere. Det er noe som er behagelig ved å bare sitte ved det store vinduet og slappe av.

5755124[/snapback]

Ikke etter 2 år med den samme bussturen hver dag. :(

Lenke til kommentar
Du er heldig, egentlig. Jeg liker å kjøre buss. Det er noe jeg angrer på at jeg ikke får gjort oftere. Det er noe som er behagelig ved å bare sitte ved det store vinduet og slappe av.

5755124[/snapback]

Ikke etter 2 år med den samme bussturen hver dag. :(

5763827[/snapback]

Jeg har sotte 3 år(snart) på bussen, 1 time. Må vente 20 minutter ett sted, ute.

EDIT: 40 min om morningen, og en time om ettermiddagen.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

leke med blåtann på mobilen ?

*sende rundt på merkelige bilder og late som du sover*

Husker jeg pleide å drive med det i aulaen på ungdomsskolen, det var artig. Hadde noen helt vildt rare bilder :)

Andre ting man kan gjøre på bussen er å nappe i løken eller å notere ned samtalene til folk på bussen. Spør gjerne om hva de sa og gjør det klart at du noterer ned alt de sier. Hva du gjør med notatene er ikke så nøye, men du kan kanskje lese dem når bussen er tom? Sikkert mange morsomme samtaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...