Gå til innhold

Jeg kjeder meg på bussen...

CCola

Anbefalte innlegg

Ok her er saken;

Jeg sitter på bussen ca 2 timer hver dag. Kjeder ræva av meg hver dag. Prøver å sove men alle ungene gjør det umulig å sove.

Noen som har noen forslag til noe kanskje fornuftig/artig å gjøre på bussen? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tar buss i opptil 3 timer hver dag. Jeg er som en gammel bestemor, jeg har med meg pledd som jeg graver meg ned under på bussen. Hvis det er mye bråk så får jeg desverre ikke sove, men det er ganske sjelden siden det er en pendlerbuss. Men bråk kan sikkert blokkeres ute ved hjelp av et bra headset og litt musikk?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hvis du går på skole kan du lese leksene en gang til (for du har vel allerede lest dem hjemme?).

5751531[/snapback]

Hehe.. Faktisk overraskene lite lekse på almenne :O Pluss det er ganske vanskeli å lese ettersom vi kjører i en liten buss på en veldig humpete vei ;)

Lenke til kommentar
Jeg tar buss i opptil 3 timer hver dag. Jeg er som en gammel bestemor, jeg har med meg pledd som jeg graver meg ned under på bussen. Hvis det er mye bråk så får jeg desverre ikke sove, men det er ganske sjelden siden det er en pendlerbuss. Men bråk kan sikkert blokkeres ute ved hjelp av et bra headset og litt musikk?

5751534[/snapback]

Joda ;) Men som sagt iPod'en er til repersasjon :) Men tenker på en bærbar DVD-spiller :)

Lenke til kommentar

Stor mp3 spiller meg med godt headsett+veldig god innlevelsesevne (og da tenker jeg så animert at ingen sitter på benken forran eller bak deg :p ) er en sikker vinner. Om du ikke bryr deg om hva andre synes og har en dose selvironi kan du ha det veldig gøy :p Hvis du ikke har noen hemninger og jævlig sangstemme kan det bli enda bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...