CCola Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Ok her er saken; Jeg sitter på bussen ca 2 timer hver dag. Kjeder ræva av meg hver dag. Prøver å sove men alle ungene gjør det umulig å sove. Noen som har noen forslag til noe kanskje fornuftig/artig å gjøre på bussen? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Kjøp bærbar DVD spiller eller laptop Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg for min del sverger til musikk. Med spilleren full av fet musikk, hender det ofte jeg tar meg selv i å ønske at bussturen var lenger. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Hehe gode forslag Vurdert bærbar DVD-spiller Enten det eller PSP kanskje Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 mp3-spiller, kraftig headset og et eller flere blad du kan lese på. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Ta seg en liten lur kanskje? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Musikk! Det hjelper alltid Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Musikk hjelper ja.. iPod'en er desverre ødelagt atm.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg for min del sverger til musikk. Med spilleren full av fet musikk, hender det ofte jeg tar meg selv i å ønske at bussturen var lenger. 5751452[/snapback] støttes! Ingenting som gjør en busstur bedre enn en ipod stappa full med bra musikk! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hvis du går på skole kan du lese leksene en gang til (for du har vel allerede lest dem hjemme?). Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg tar buss i opptil 3 timer hver dag. Jeg er som en gammel bestemor, jeg har med meg pledd som jeg graver meg ned under på bussen. Hvis det er mye bråk så får jeg desverre ikke sove, men det er ganske sjelden siden det er en pendlerbuss. Men bråk kan sikkert blokkeres ute ved hjelp av et bra headset og litt musikk? 1 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Hvis du går på skole kan du lese leksene en gang til (for du har vel allerede lest dem hjemme?). 5751531[/snapback] Hehe.. Faktisk overraskene lite lekse på almenne :O Pluss det er ganske vanskeli å lese ettersom vi kjører i en liten buss på en veldig humpete vei Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg tar buss i opptil 3 timer hver dag. Jeg er som en gammel bestemor, jeg har med meg pledd som jeg graver meg ned under på bussen. Hvis det er mye bråk så får jeg desverre ikke sove, men det er ganske sjelden siden det er en pendlerbuss. Men bråk kan sikkert blokkeres ute ved hjelp av et bra headset og litt musikk? 5751534[/snapback] Joda Men som sagt iPod'en er til repersasjon Men tenker på en bærbar DVD-spiller Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 musikk, tegneblokk og blyant Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 .. tegneblokk og blyant 5751620[/snapback] + liten buss på en veldig humpete vei = Abstrakt kunst kanskje 5 Lenke til kommentar
BucNasty Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 hook opp radio. eller flytt da vel? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 leke med blåtann på mobilen ? *sende rundt på merkelige bilder og late som du sover* Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 hehe får masse fine bilder på humpete kjøreturer jeg Bare å ikke prøve å tegne rette streker over lengre tid Lenke til kommentar
valentino Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hør på alle de geniale samtalene folk har på bussen. Dersom samtalene hadde vært private ville jo ikke folk snakket så jævlig høyt. Det forteller meg at de ønsker at andre skal få høre intime detaljer om livet dere. mvh. Valentino Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Stor mp3 spiller meg med godt headsett+veldig god innlevelsesevne (og da tenker jeg så animert at ingen sitter på benken forran eller bak deg ) er en sikker vinner. Om du ikke bryr deg om hva andre synes og har en dose selvironi kan du ha det veldig gøy Hvis du ikke har noen hemninger og jævlig sangstemme kan det bli enda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå