Gå til innhold

Dumping av gift i oslofjorden!

Anbefalte innlegg

Bader du i sjøen om sommeren?

Synes DU det er feil å spare noen skarve kroner på giftdumpingen innerst i fjorden?

Det graves opp tonnevis av giftstoffer der de skal lage tunell, og denne miljøgiften dumpes igjen et par kilometer unna, midt i mellom badestrender i osloområdet.

Vi lever i et demokrati, men er dette noe det er flertall for å gjøre?

Synes dere som bor utenfor oslo at dette er helt greit?

Jeg foreslår at de som engasjerer seg for denne saken (meg inkludert), sender en epost med hva våre meninger til en eller flere av mottakerne under!

Torild Jørgensen

Miljø- og kvalitetssjef

[email protected]

Margrethe Austad

Informasjonssjef

[email protected]

Eventuelt:

[email protected]

Flere profilerte personer aksjonerer mot dette, bl.a Petter stordalen og ekskona, samt Knut Chr. Hallan.

Er dette noe vi liker? Å grave ned lik i bakgården for å spare noen millioner? Dette er ingenting sett i forhold til samfunnskostnaden ved et evt. utslipp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er selv imot dette, men er det ikke mulig å opprette en underskriftskampanje og deretter overlevere denne?

Veit det finnes en side der man kan sette opp underskriftskampanje, også kan man vise til denne senere... lettere det enn at alle sender en mail

5751537[/snapback]

Nja,, hvis mange nok sender mail, så vil bombshellet på de respektive epostkonti gå på, og når de ikke får inn post på postmottaket sitt, blir det rabalder. :dribble:

Litt dirty tricks kanskje, men ikke mer dirty en å dumpe driten sin der jeg vil bade... :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg er selv imot dette, men er det ikke mulig å opprette en underskriftskampanje og deretter overlevere denne?

Veit det finnes en side der man kan sette opp underskriftskampanje, også kan man vise til denne senere... lettere det enn at alle sender en mail

5751537[/snapback]

Nja,, hvis mange nok sender mail, så vil bombshellet på de respektive epostkonti gå på, og når de ikke får inn post på postmottaket sitt, blir det rabalder. :dribble:

Litt dirty tricks kanskje, men ikke mer dirty en å dumpe driten sin der jeg vil bade... :hmm:

5751616[/snapback]

ja, sikkert lurt det, istedenfor å gjøre det på en voksen måte mener jeg

Lenke til kommentar
La nå nå de ha dritten for seg sjøl i oslofjorden. Er så full av dritt fra før av at det spiller liten rolle... (les gjennom historien og du vil finne mye jækelskap som har havnet der opp gjennom åra).

5755878[/snapback]

Så det du sier er at siden det allerede har blitt dumpa dritt der, så er det like greit å fortsette med det? :roll:

Det finnes bedre løsninger enn å dumpe dette avfallet i sjøen,det kan få utrolige konsekvenser.

Lenke til kommentar

Var mer et som et svar på den løylige Sneakerholic sin kommentar...

(og jeg er langt i fra noe nordlending...)

Seff så bør de pumpe dritten opp og dumpe det en tryggere plass el. Men det koster vel for mye.. Uannsett så er jeg drittlei av oslofolk som tror de bor i verdens navle.. *litt offtopic det da men..

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
Jeg foreslår at de som engasjerer seg for denne saken (meg inkludert), sender en epost med hva våre meninger til en eller flere av mottakerne under!

Torild Jørgensen

Miljø- og kvalitetssjef

[email protected]

Margrethe Austad

Informasjonssjef

[email protected]

Eventuelt:

[email protected]

5751415[/snapback]

Folk som deg er grunnen til at staten bruker mange millioner på å sette om spam-filtre på sine servere

Lenke til kommentar
Uannsett så er jeg drittlei av oslofolk som tror de bor i verdens navle.. *litt offtopic det da men..

5771518[/snapback]

Hva har det med saken å gjøre? :roll:

5781807[/snapback]

ahrr! Har du ikke forstått at det bare var et småfrekt svar til en som foreslo å sende dritten til nord-norge... :roll:

Lenke til kommentar
Uannsett så er jeg drittlei av oslofolk som tror de bor i verdens navle.. *litt offtopic det da men..

5771518[/snapback]

Hva har det med saken å gjøre? :roll:

5781807[/snapback]

ahrr! Har du ikke forstått at det bare var et småfrekt svar til en som foreslo å sende dritten til nord-norge... :roll:

5781851[/snapback]

ah, fikk ikke det med meg, da skjønte jeg kommentaren din ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...