Gå til innhold

nokia 6230i et dårlig kjøp nå?

Anbefalte innlegg

Trenger ny mobil nå, og har drøyd det så altfor lenge...

Ønsker meg igrunn SE 610, men den er jo ikke kommet enda og aner jo ikke når den kommer. Vet ikke om jeg kan vente på den, da min nåværende mobil er helt herpa.

Derfor lurer jeg på å kjøpe en nokia 6230i, isåfall et pakketilbud med handsfree (bluetooth). Mannen har SE750 og trenger handsfree, jeg trenger ny mobil derfor passer det jo fint.

Mar alltid hatt nokia og fornøyd nok med det, men liker nok SE bedre. Synes kanskje at nokia'n er litt kjedelig nå.. Vil ikke kjøpe SE 750 siden mannen har den, er så upraktisk med helt lik.. selv om den selges jo også billig nå da...

Hva vil dere råde meg til? Kjøpe 6230 nå og ev bytte ut når SE610 er kommet og får en grei pris? vente? ev vente på de nye klapptelefonene til nokia?

Har kikket på Samsung 760 (er det ikke det den heter?), og den er jo knallfin! Men jeg liker ikke oppsettet og brukervennligheten på samsungene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg trenger er:

Funksjoner:

-Kalender: Ja.

-GPRS: Ja.

-Email klient: Nei.

Form:

-Format: ikke for stor og klumpete...

-Vekt: max 100gr

-Sprut/støtsikker: Nei

Skjerm:

Fargeskjerm: JA

-Størrelse på skjerm: Helst litt stor, ikke liten som på fks. Nokia 6610 og over 128x128 pixels oppløsning.

-Touchscreen: Nei.

Pris:

Med abo: under 1000kr. Uten abo: max 2500.

Diverse:

-Merke: Nokia, Sony E

-Kamera: Ja, min 1MP

-Videokamera: Helst

-Symbian: Nei.

-Infrarød port: Ja.

-Blåtann (Bluetooth): JA

-Minne: Nok til i allefall 200 bilder på telefonen.

-Minnekort?: Nei.

-MP3: Nei.

-Triband: Ja.

-UMTS/3G: Nei.

-Wlan: Nei.

-GPS: Nei.

-Radio: Gjerne

-Bruksområder: Ringer litt og sender ganske mye SMS + MMS

Lenke til kommentar

Har selv den vanlige 6230. Og den fungerer som en klokke. Er veldig bra å sende meldinger og ringe med. :yes: Men kamera er ikke noe å skryte av. Fungerer greit til mms. Vet kamera er bedre på i modellen. Men spørs hvor mye bedre.

Det som er minus er skjermen og at det kommer lett støv under dekslet. Men ellers er det en kjempetelefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...