applemania Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Jeg skal bestille russekort, og gjør det fra denne siden http://www.stokketrykk.no/. Her må man printe ut et bestillingsskjema og klistre et bilde på skjemaet. Bildet skal være i sort/hvitt og det skal være innenfor denne rammen. Noen som vet hva målene på et passbilde er, og hvordan forminsker jeg bildet til akkurat denne størrelsen? Åh, jeg er så dårlig til å forklare meg når det gjelder sånne ting. Håper NOEN skjønner hva jeg mener nå. I tillegg tror jeg denne er feilpostet? Endret 14. mars 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hva med å spørre dem om hvilken størrelse passbildene skal være på? Om du skal skrive ut et bilde selv så kan du vel da antakelig velge størrelse uten å måtte tenke på å endre størrelse på selve bildet. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Hva med å spørre dem om hvilken størrelse passbildene skal være på? Om du skal skrive ut et bilde selv så kan du vel da antakelig velge størrelse uten å måtte tenke på å endre størrelse på selve bildet. 5751461[/snapback] Det er satt av en plass på arket der bildet skal limes inn, og bildet skal være så stort som bildet jeg har lagt ved. Da må det vel være målene til et vanlig passbilde? Hva er de målene og hvordan forminsker jeg et bilde til de målene? Endret 14. mars 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
BMP Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Trodde et passfoto var rundt 35×45mm. Hvilket program har du tilgang til for å redigere bildet? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Trodde et passfoto var rundt 35×45mm. Hvilket program har du tilgang til for å redigere bildet? 5752004[/snapback] Har PS, men er ikke særlig god på funksjonene der osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå