Gå til innhold

Problemer med sony ericsons; styleupcover.com

Anbefalte innlegg

Heisann. Sony ericsson bruker Imageware AS til å lage design cover til sine mobiler via styleupcover.com

Men nå har jeg ett kjempe problem, betalte med kort og har dermed allerede betalt 250 kroner, men dette var den 9 februar. Ettersom de lover varen etter 2-6 dager kjøpte jeg den inn til valentine som gave. Men neida, coveret har ennå ikke entret min postkasse.

Det jeg har gjort er å sende 6 mail, flere med henvisninger til forbrukerkjøpsloven. Sendt brev via posten, og ringte for 10 dager siden. Da lovte de å sende den. Men har ennå ikke mottat den!

Hva skal jeg gjøre? Har jeg forresten krav på erstatning for tap som dette har medført meg siden jeg måtte kjøpe en annen gave pga de ikke holdt leveringstiden sin. Mener det står noe om dette i forbrukerkjøpsloven paragraf rundt 23 eller noe.

Men uansett, det viktigste er å få coveret eller pengene, hva skal jeg gjøre? Alt de sier er at de skal sende :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan heve kjøpet og få pengene tilbake (hvis de allerede er trukket fra din konto).

Så på siden at det er "estimated time of delivery: 1 to 3 weeks".

Men inne på kjøpsbetingelser står det: "LEVERINGSTID

Alle varer leveres innen 1 uke. Vanlig leveringstid er 3-7 dager. Imageware tar ikke ansvar for midlertidige forsinkelser grunnet utsolgte varer. "

Endret av PerB
Lenke til kommentar
Du kan heve kjøpet og få pengene tilbake (hvis de allerede er trukket fra din konto).

Så på siden at det er "estimated time of delivery: 1 to 3 weeks".

Men inne på kjøpsbetingelser står det: "LEVERINGSTID

Alle varer leveres innen 1 uke. Vanlig leveringstid er 3-7 dager. Imageware tar ikke ansvar for midlertidige forsinkelser grunnet utsolgte varer. "

5751571[/snapback]

Ja, spørte og 1-3 weeks gjelder for utlandet :)

Men har fått svar fra dem. De sier at varen ikke er laget ennå og at de ikke får laget den nå pga maskinsvikt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...