LtdEdFred Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Heisann. Jeg bestilte en av disse: AMD Sempron 3000+ i går. Nå ble jeg litt usikker på om det følger med goop/kjølepasta siden det ikke sto noe om det i beskrivelsen. Det er jo rimelig kjekt å ha... Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Joda, det skal følge med det. Det er jo ikke verdens beste goop da, så litt artic silver hadde nok senket tempen litt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Det er ferdigmontert på kjøleren, ser ut som en slags tapebit. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Joda, det skal følge med det. Det er jo ikke verdens beste goop da, så litt artic silver hadde nok senket tempen litt. 5751160[/snapback] Jeg utfører ikke de mest krevende operasjoner på PC'en så noen særlig høy temperatur har det aldri vært snakk om på min CPU. Jeg får se om jeg kliner på litt ArcticS hvis jeg bestemmer meg for å bytte ut boxed vifta. Dette var ikke et planlagt kjøp, men en maskinkrasj tvang meg så jeg legger ikke så mye i det med en gang (tenker da på vifte+goop. Blir jo fort noen kroner). Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Med mindre du skal overklokke er det ingen vits i å kjøpe ekstra kjøler/goop. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Har litt sansen for kjølepastaen som er på boxed viftene jeg. Virker litt fastere i formen, og ikke så klinete å holde på med som separat kjølepasta. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Med mindre du skal overklokke er det ingen vits i å kjøpe ekstra kjøler/goop. 5754556[/snapback] Har hørt at disse er temmelig overklokkbare så det kan jo hende jeg prøver litt, men gjorde det aldri med min gamle. Har en Zalman vifte med "kinesisk-vifte-form"-kjøleribbe som jeg kan slenge på om den boxa blir for støyete (hører stort sett alltid på musikk når jeg er ved PC'en og den står langt unna soverom). Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Vet ikke helt jeg, men jeg slapp å ha på kjølepasta på min CPU når jeg fikk den. Det er en AMD 64 3500+ CPU. Den var ferdig montert i pakken, og det var bare å sette CPU`en på hovedkortet og sette kjøleren oppå. Fulgte ikke med noe kjølepasta i det hele tatt faktisk. Og enda ligger CPU`en på imellom 25-35 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå