Gå til innhold

Følger det med Goop på boxed vifte (AMD)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, det skal følge med det. Det er jo ikke verdens beste goop da, så litt artic silver hadde nok senket tempen litt.

5751160[/snapback]

Jeg utfører ikke de mest krevende operasjoner på PC'en så noen særlig høy temperatur har det aldri vært snakk om på min CPU. Jeg får se om jeg kliner på litt ArcticS hvis jeg bestemmer meg for å bytte ut boxed vifta. Dette var ikke et planlagt kjøp, men en maskinkrasj tvang meg så jeg legger ikke så mye i det med en gang (tenker da på vifte+goop. Blir jo fort noen kroner).

Lenke til kommentar
Med mindre du skal overklokke er det ingen vits i å kjøpe ekstra kjøler/goop.

5754556[/snapback]

Har hørt at disse er temmelig overklokkbare så det kan jo hende jeg prøver litt, men gjorde det aldri med min gamle. Har en Zalman vifte med "kinesisk-vifte-form"-kjøleribbe som jeg kan slenge på om den boxa blir for støyete (hører stort sett alltid på musikk når jeg er ved PC'en og den står langt unna soverom).

Lenke til kommentar

Vet ikke helt jeg, men jeg slapp å ha på kjølepasta på min CPU når jeg fikk den. Det er en AMD 64 3500+ CPU. Den var ferdig montert i pakken, og det var bare å sette CPU`en på hovedkortet og sette kjøleren oppå. Fulgte ikke med noe kjølepasta i det hele tatt faktisk. Og enda ligger CPU`en på imellom 25-35 grader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...