Exploder Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Heisann folkens. En dag mens jeg var på www.gamesmix.com, var jeg på jakt etter Resident Evil til Gamecube, fordi Elkjøp i byen ikke hadde det inne lengre. Så jeg søkte på "Resident Evil", og til min store lettelse fant jeg alle Resident Evil spillene som var er kommet til Gamecube. Men da jeg trykte på "Resident Evil" for kjøpe det, oppdaget jeg til min store fortvilelse at spillet var merket "utgått". Jeg sendte en mail til Gamesmix for å spørre hva dette var for noe slags tull, og de sa at det betyr at spillet ikke lenger kan fåes på lager, og at det mest sannsynlig er ute av produksjon. Jeg døde nesten av fortvilelse. Nå har jeg vært på jakt etter spillet i mange dager, men ingen plasser finner jeg Resident Evil til Gamecube!? Det er ingen butikker som har spillet, til og med ingen nettbutikker som har det!? Aaarghh! Så jeg trenger hjelp. Er det noen her som vet hvordan jeg kan få tak i det spillet? Jeg må ha det, bare må ha det! Vær så snill, hjelp meg! Takk for oppmerksomheten! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Nå vet ikke jeg hvor mange Resident Evil spill det har kommet på Gamecube, men har du sett her? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vært innom Spiderman da, der har de vanligvis alle Resident Evil spillene til GC, ihvertfall her i Stavanger. Lenke til kommentar
Exploder Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Nå vet ikke jeg hvor mange Resident Evil spill det har kommet på Gamecube, men har du sett her? 5751094[/snapback] Resident Evil GC: SOLD OUT! Lenke til kommentar
Exploder Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Vært innom Spiderman da, der har de vanligvis alle Resident Evil spillene til GC, ihvertfall her i Stavanger. 5751097[/snapback] Sjekket hjemmesiden, de hadde visst ALLE RE spillene UNNTATT Remaken! ARgh! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hvis du er helt desperat etter å få det... http://www.play-asia.com/paOS-13-71-71-77-...-1fx-43-99.html og Freeloader i tillegg. Alternativt kan du søke på ebay.. Lenke til kommentar
Exploder Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Hvis du er helt desperat etter å få det... http://www.play-asia.com/paOS-13-71-71-77-...-1fx-43-99.html og Freeloader i tillegg. Alternativt kan du søke på ebay.. 5751218[/snapback] Ja jeg er helt desperat etter å få det. Men se her: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...5764437-5167153 Jeg tror det er noe lurere. Noen her som har erfaring med Amazon? Jeg er veldig nyskjerrig på hvor lang tid det vil ta å shippe spillet til Norge. Endret 14. mars 2006 av Exploder Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Amazon.co.uk er veldig raske med levering så lenge varen er inne på lageret da. For meg (bor i Stavanger) tar det mellom 3-4 dager fra de motar bestillingen til jeg har varen i postkassen min. Men Amazon.com tar det lenger tid med. EDIT: regn med at hvis varen har en verdi på over 200,- så må du betale toll i tillegg. Endret 14. mars 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Exploder Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Amazon.co.uk er veldig raske med levering så lenge varen er inne på lageret da. For meg (bor i Stavanger) tar det mellom 3-4 dager fra de motar bestillingen til jeg har varen i postkassen min. Men Amazon.com tar det lenger tid med. EDIT: regn med at hvis varen har en verdi på over 200,- så må du betale toll i tillegg. 5751342[/snapback] Aha, da vet jeg hva jeg må gjøre, tusen takk for svaret! Husker du hva du betaler i frakt, porto osv, siden man bestiller fra England? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 De tar £ 1.88 eller 22,- i frakt. Lenke til kommentar
Exploder Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 De tar £ 1.88 eller 22,- i frakt. 5751365[/snapback] Wow, men hvordan betaler man dette? Bruker man for eks. Visa-kortet sitt på selve spillet, og så kommer porto/frakt/toll osv. som regning i posten? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Du betaler alt på en gang både for varen og frakten. De tar imot kun Visa og andre betalingskort men ikke faktura. Amazon er en veldig seriøs firma og du får ikke katta i sekke for å si det slik. Endret 14. mars 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Exploder Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Tusen takk for hjelpen! Akkurat nå er jeg veldig nyskjerrig på hvorfor spillet er utgått i Norge. Lenke til kommentar
Exploder Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Spillet har vært i produksjon i såvidt 3 år... jeg skjønner ikke hvorfor det plutselig èr borte vekk når du kan idag fortsatt kan kjøpe nye Playstation spill`?? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Hvor kan man kjøpe nye Playstation spill? Hvis de merker at ikke flere kjøper spillet sier det seg vel selv at de stopper produksjonen. Endret 16. mars 2006 av rulleguru Lenke til kommentar
Exploder Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Men herregud da, Resident Evil er jo et av de beste spillene til Gamecube, dessuten strømmer det inn med gode omtaler hele tiden, jeg skjønner ikke hva Capcom tenker på. Resident Evil er jo for eksempel for mange den største grunnen til at man kjøper Gamecube. Lenke til kommentar
Audiofreak Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Har hele serien på GC, Resident Evil zero til Resident Evil 4, men det har en viss samleverdi for meg så jeg er ikke så interessert i å kvitte meg med det. Jeg kan uansett bekrefte at det er vel verdt å få tak i:-) Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Men herregud da, Resident Evil er jo et av de beste spillene til Gamecube, dessuten strømmer det inn med gode omtaler hele tiden, jeg skjønner ikke hva Capcom tenker på. Resident Evil er jo for eksempel for mange den største grunnen til at man kjøper Gamecube. 5767394[/snapback] Men du må da skjønne at uansett hvor gode anmeldelser den har fått, produserer de ikke fler hvis ingen kjøper de? Hvis de merket på siste opplag at salget ut til butikkene gikk veldig tregt ser de vel ingen grunn til å lage fler. dessuten strømmer det inn med gode omtaler hele tiden Hele tiden? Det er vel ganske mange år siden det kom en omtale av RE:Remake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå