bernard_sketchy Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 fikk ipod video i går. jeg har overført noen filmer over, men så hører jeg ingenting! leste noe om dette her, så nevnte noen videora. hva er det?? og hvordan kan jeg overføre det så jeg for lyd! pliz svar fort og takk! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Videora konverterer filmene dine til iTunesformat. Dette var veldig aktuelt før denne funksjonen ble lagt inn i iTunes. Kan dessverre ikke hjelpe deg med lyden. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Det virker som dette er en bug med den siste firmwaren til Ipod. Bruker man en eldre firmware går det bort. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Kanskje du glemte å huke av lyden når du rippa DVDen? Sjekk denne: http://www.videora.com/en-us/Converter/img/guide/dvd5.png EDIT: sorry, kanskje du ikke brukte DVD decrypter til å rippe. Endret 16. mars 2006 av NoElite Lenke til kommentar
bernard_sketchy Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 takk for at dere svarte alle sammen, men har fikset problemet...bare leste masse greier om mp3 spillere på furumet, og fant linken til å laste ned videora...så lastet jeg det ned og alt funker nå! nå er ipoden min som en bestevenn! =P Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 hadda samme problemet med min:P er bare bug på iTunes tror jeg^^ funker med videora Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 har netop fått min ipod men hvordan legger jeg over videoer? har lastet ned videora og konvertyert et par filme... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 jeg beklager veldig å bumpe men, jeg klorer snart meg selv hvis jeg ikke får videoene over på ipoden snart Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Vel, du kan begynne med å åpne itunes, og sørge for at iPoden er koblet til. Så er det bare å drag'n'droppe de ferdig konverterte filene over på iPoden. Lett som bare det. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 itunes reagerer ikke når jeg kobler til ipoden... har gjordt alt på support sidene dems... men ingenting skjer Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hmm, plugg ipoden inn og ut av usb2 kontakten, da bør den som oftest komme opp. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 nup fungerte ikke, har forsøkt det og alt som sto på support sidene til apple. nå har jeg reinstallert windows... og nå virker det, bortsett fra at det tar 2,5 evigheter å starte itunes med ipod. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 finnes det noe alternativ til itunes? det slutte å svare hele tiden og er helt umulig, begynner å angre på at jeg kjøpte ipoden... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Ephpod blant annet, men jeg vet ikke om de har utviklet det det siste året, har muligens ikke støtte for video. Du får sjekke det ut, jeg brukte det før hele tiden. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 finnes det noe alternativ til itunes? det slutte å svare hele tiden og er helt umulig, begynner å angre på at jeg kjøpte ipoden... 5790721[/snapback] MediaMonkey er et alternativ. Lenke til kommentar
senderos Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 finnes det noe alternativ til itunes? det slutte å svare hele tiden og er helt umulig, begynner å angre på at jeg kjøpte ipoden... 5790721[/snapback] MediaMonkey er et alternativ. 5805503[/snapback] Har MediaMonkey støtte for bileter og videoar også? Nokon som veit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå