alex97 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei, har tele2 mobil pluss og får ikke vekk opratørlogoen. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Er kanskje helt på jordet her nå, men den evig-irriterende Jamba har visstnok noe greier du kan kjøpe for å slette den.. Lenke til kommentar
alex97 Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har en sony ericsson w800i Lenke til kommentar
Monique Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg har en sony ericsson w800i 5755728[/snapback] På SE telefoner så går det ikke å slette operatørlogo. Man kan dog mikse og trikse litt vistnok og legge inn fargekoder slik at logoen blir farget/tonet ned. Det husker jeg desverre ikke oppskriften på nå klokken seks om morgenen men det er det nok andre som gjør utover dagen. Hvis ikke så skal jeg se om jeg finner det etterhvert...jeg har det skrevet ned et sted. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei, har tele2 mobil pluss og får ikke vekk opratørlogoen.Kan noen hjelpe meg? 5750975[/snapback] Du kan prøve med: [send] blank [til] 1985 Det koster 5,- og du vil få en blank logo som erstatter operatørlogoen. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Dette prøvde jeg på min forrige SE-telefon, men til ingen nytte. Sony Ericsson har nok implementert noe i telefonen som skal stoppe blanke logoer man kan erstatte med operatørlogoen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Neida. Dette gjør du: send "LOGO BLANK" til 1985, så tenker jeg logoen fjernes. Har ikke rukket å prøvd det på min SE K750i enda, men det fungerte fint på min gamle Nokia 3510i iallefall. Lykke til. Lenke til kommentar
alex97 Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Neida. Dette gjør du: send "LOGO BLANK" til 1985, så tenker jeg logoen fjernes. Har ikke rukket å prøvd det på min SE K750i enda, men det fungerte fint på min gamle Nokia 3510i iallefall. Lykke til. 5758239[/snapback] Det legger seg bare en hvit firkant nedenfor opratørlogoen når jeg sender "LOGO BLANK" til 1985. Takk for hjelpen Noen andre forslag? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Disse logofunksjonene gjelder kun for Nokiatelefoner. Med SE kan logoene ikke fjernes. Lenke til kommentar
alex97 Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg har en sony ericsson w800i 5755728[/snapback] På SE telefoner så går det ikke å slette operatørlogo. Man kan dog mikse og trikse litt vistnok og legge inn fargekoder slik at logoen blir farget/tonet ned. Det husker jeg desverre ikke oppskriften på nå klokken seks om morgenen men det er det nok andre som gjør utover dagen. Hvis ikke så skal jeg se om jeg finner det etterhvert...jeg har det skrevet ned et sted. 5755967[/snapback] Jeg har vært og tittet litt på display instillingene til ingen nytte Visst du har skrevet ned hvordan man toner fargen på logoen ned, hadde det vært kjempe flott visst du hadde delt oppskriften med meg Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Finn et program du kan lage egne themes med og bytt litt om på fargene på opratørlogoenslik at den blander seg bedre inn i bakgrunnen. Jeg brukte ett som het "ThemesCreator-v1.60.exe" til min S700 husker ikke i farten om dette støttet flere SE telefoner. Lett litt rundt så finner du garantert ett til W800 også. Lenke til kommentar
Monique Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg har en sony ericsson w800i 5755728[/snapback] På SE telefoner så går det ikke å slette operatørlogo. Man kan dog mikse og trikse litt vistnok og legge inn fargekoder slik at logoen blir farget/tonet ned. Det husker jeg desverre ikke oppskriften på nå klokken seks om morgenen men det er det nok andre som gjør utover dagen. Hvis ikke så skal jeg se om jeg finner det etterhvert...jeg har det skrevet ned et sted. 5755967[/snapback] Jeg har vært og tittet litt på display instillingene til ingen nytte Visst du har skrevet ned hvordan man toner fargen på logoen ned, hadde det vært kjempe flott visst du hadde delt oppskriften med meg 5770924[/snapback] Foreløbig har jeg ikke funnet det, lei for det, men jeg gav opp SE liksom og har ryddet Men...den tid jeg hadde den snaskne 750n mellom fingrene så lekte jeg meg iallefall på SE egne medlemssider, på sider som for.eks. "getjar" og på SEs egne programcd som fulgte telefonen. Jeg mener som de sier her at det er i "themes" at man ordner i dette, legger inn fargekoder som "blender inn" logo. (men i program, ikke på tlf) Og jeg mener bestemt at disse koden ligger her i forummet, så jeg hadde søkt litt var jeg deg. Jeg skal fortsette å ha deg litt i tankene så dukker det opp noe til hjelp så skal jeg sende deg en meldng. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå