may_andrine Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Denne uken kontrollerer Statens vegvesen et stort antall bilister over hele landet. Det er unge mennesker som er i fokus, men alle i bilen blir sjekket. Les mer Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg var utrolig flink til å huske dette etter jeg fikk lappen, men nå har jeg tatt meg selv flere ganger i å glemme det. Veit at det er veldig dumt å ikke bruke det, og en såååå unødvendig bot å få om man blir stoppet, så får prøve å være flinkere til å huske.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Har brukt bilbelte hele livet, føler meg rett og slett naken uten. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Bilbelte en selvfølge når en setter seg i bilen. Har hendt jeg har glemt det, men da kommer det fort fra baksete litt bestemt. PAPPA BELTE... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Jeg vil også ha en sånn Lille Roald på dashbordet i Volvo'n te bestekameraten min er ikke irriterende nok Edit: Ja, jeg vet de har beltekontroller nå (fikk vite det på den måten du kjapt blir kvitt de 750 kronene som var til overs i lomma ) Har heller ikke nå noen unnskyldning (ingen som holder der gitt), men rett og slett stress som tok meg Endret 17. mars 2006 av Pluggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg