Philley Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Jeg skal lage en reklame om dobbel-kjerne prosessorer på skolen. Jeg kan litt fra før av men jeg er sikker på at noen av dere kan mye mer enn meg Derfor lurte jeg om dere kunne hjelpe meg med litt fakta Takker for seriøse og hyggelige svar Endret 14. mars 2006 av bonil69 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Er dette en reklame om amd sine dobbelkjerne cpu'er, eller dualcore generelt ? En av fordele er at du kan ha f.eks. ha heftige programmer som bruker mye cpu-kraft på den ene kjernen, og en film du ser på, på den andre kjernen. Ellers er det mye enklere å ha en x2 prosessor enn et fysisk dual oppsett inni pc'en. Endret 14. mars 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Athlon_64_X2 Der står det litt om x2 cpu'n Lenke til kommentar
Philley Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Det er om AMD sine dual core ja Tusen takk for hjelpen Endret 14. mars 2006 av bonil69 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå