Gå til innhold

MSN klient som støtter kommentar/sang

Anbefalte innlegg

Bruker til dagelig AMSN og er egentlig ganske fornøyd, men en ting som irriterer meg er at jeg ikke ser den kommentaren folk har satt i msn som kommer etter nicket.

Finnes det noen måte å få frem dette? Går det på noen andre klienter? eller må jeg rett å slett over til windows?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mercury støtter vel det der.. men den er jo ikke akkurat pen å se på spør du meg

5755176[/snapback]

jeg skiftet fra gaim beta til kopete etter denne tråden kom. må si at kopete er ganske mye bedre. mindre ren (liker ikke alle kde-menyene), men bedre. og den støtter kommentaren du er ute etter.

Lenke til kommentar
Koffor quoter du meg egentlig? :p Kopete har det også ja det vet eg, men må du ikke ligge musa over navnet på personen for at "kommentaren" skal komme frem? eller går det ann å endre på dette kanskje..? og vises den i samtalevinduet?

5766241[/snapback]

quote'en var bare fordi jeg klikker på første og nærmeste SVAR-knapp. dårlig vane, ja.

du kan velge detailed view for å se kommentaren i lista. da får man også bildene der.

Lenke til kommentar
Bruker til dagelig AMSN og er egentlig ganske fornøyd, men en ting som irriterer meg er at jeg ikke ser den kommentaren folk har satt i msn som kommer etter nicket.

Finnes det noen måte å få frem dette? Går det på noen andre klienter? eller må jeg rett å slett over til windows?

5750845[/snapback]

Prøv amsn cvs du ;)

Med den kan du dessuten bruke chameleon-pluginen for bedre integrasjon mot desktopen

Lenke til kommentar

Jeg må si at amsn er vel å bra som msn messenger. Problemet nå blir når live messenger kommer å få til det at du kan snakke til folk som er offline. Det er noe jeg setter stor pris på å ha mulighet til, men linux her på jobb så da er det enten rdesktop hjem eller å vente til jeg er ferdig for dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...