PlastBox Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Har nettop skaffa meg shell. Skal sette opp eggdrop, men se hva som skjer... Har gjort det meste riktig(tror jeg). Når jeg starter eggdrop får jeg beskjeden : * USER FILE NOT FOUND! (try './eggdrop -m eggdrop.simple.conf' to make one) Har prøvd dette, og får da beskjed om å telnette boten og skrive at nick er NEW. Dette fungerer ikke :"You don't have access" Man kan også gå på irc og skrive /msg 'botens navn' hello da får jeg beskjed om at nicket ikke finnes... Hva skal jeg gjøre får å opprette USERFILE? Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Hehehehe Du har da akkurat skrevet selv hva du må gjøre. Finn ut nicket på boten på irc, eller conf boten slik at du har tilgang ved hjelp av telnet. -Dante Lenke til kommentar
vamp Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Første gangen du starter en eggdrop må du skrive: ./eggdrop -m eggdrop.simple.conf Da blir userfila laget, -m trenger du bare å ha med første gangen du starter den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå