Gå til innhold

Søk på forum

Anbefalte innlegg

Sannelig ikke alltid like lett å finne ut hvor man søker på forumet. Trykker man seg inn på forumet er det absolutt ingen steder jeg kan trykke "Søk". Dermed må jeg trykke meg inn på en kategori som f.eks "Diskutér spill og tilbehør - Generelt", og da finner jeg nederst en "Skriv inn nøkkelord" sak. Men denne søker jo kun i "Diskutér spill og tilbehør - Generelt" delen av forumet. Skal jeg da søke på hele forumet må jeg trykke på "Søkeskjema" på denne etter at resultatet av forrige søk er kommet: "Forum > Søkeskjema > Søkemotor".

Fra gamer.no's forside kan man trykke på menyen "Forum" og få opp "Søk i forumet". Joda, men om jeg allerede er inne på forumet virker ikke denne menyen. Trykker jeg på "Forum" øverst til høyre når jeg er i forumet får jeg bare "The requested URL /index.php was not found on this server." Heller ingen meny kommer opp slik at jeg kan søke direkte.

Jeg har også prøvd å gå innom mitt kontrollpanel, for å se om det dukker opp noe "Søk" på venstre side i menyen. Men neida...

Er det slik at jeg må tilbake til forsiden på gamer.no for å kunne søke i forumet, eller er det meningen jeg må ta slike omveier innom en forum-kategori, gjøre et dummy-søk, og deretter trykke "Søkeskjema" for å søke?

Ny oppdagelse: Går jeg inn på forumet via Hardware.no (istedet for Gamer.no) er det klasseforskjell. Da har du en flott søkeboks oppe til høyre, pluss en meny til venstre med "Hjelp" og "Søk" lett synlig og tilgjengelig. Det må man si!

Nok en oppdagelse: Velger jeg "Gamer.no" skin nederst på forumet, får jeg altså versjonen opp der man bl.a ikke kan søke direkte. Dermed velger jeg "Hardware.no" skin på forumet, og mine problemer er løst.

Dere burde ta en titt på den Gamer.no skin'en. Kan ikke klage på at folk ikke søker i forumet når "Søk" er såpass vanskelig å finne....

Endret av Toa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...