Toa Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Sannelig ikke alltid like lett å finne ut hvor man søker på forumet. Trykker man seg inn på forumet er det absolutt ingen steder jeg kan trykke "Søk". Dermed må jeg trykke meg inn på en kategori som f.eks "Diskutér spill og tilbehør - Generelt", og da finner jeg nederst en "Skriv inn nøkkelord" sak. Men denne søker jo kun i "Diskutér spill og tilbehør - Generelt" delen av forumet. Skal jeg da søke på hele forumet må jeg trykke på "Søkeskjema" på denne etter at resultatet av forrige søk er kommet: "Forum > Søkeskjema > Søkemotor". Fra gamer.no's forside kan man trykke på menyen "Forum" og få opp "Søk i forumet". Joda, men om jeg allerede er inne på forumet virker ikke denne menyen. Trykker jeg på "Forum" øverst til høyre når jeg er i forumet får jeg bare "The requested URL /index.php was not found on this server." Heller ingen meny kommer opp slik at jeg kan søke direkte. Jeg har også prøvd å gå innom mitt kontrollpanel, for å se om det dukker opp noe "Søk" på venstre side i menyen. Men neida... Er det slik at jeg må tilbake til forsiden på gamer.no for å kunne søke i forumet, eller er det meningen jeg må ta slike omveier innom en forum-kategori, gjøre et dummy-søk, og deretter trykke "Søkeskjema" for å søke? Ny oppdagelse: Går jeg inn på forumet via Hardware.no (istedet for Gamer.no) er det klasseforskjell. Da har du en flott søkeboks oppe til høyre, pluss en meny til venstre med "Hjelp" og "Søk" lett synlig og tilgjengelig. Det må man si! Nok en oppdagelse: Velger jeg "Gamer.no" skin nederst på forumet, får jeg altså versjonen opp der man bl.a ikke kan søke direkte. Dermed velger jeg "Hardware.no" skin på forumet, og mine problemer er løst. Dere burde ta en titt på den Gamer.no skin'en. Kan ikke klage på at folk ikke søker i forumet når "Søk" er såpass vanskelig å finne.... Endret 14. mars 2006 av Toa Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Forum linker til http://area52.hardware.no/index.php?c=237 som ikke virker, har irritert meg over dette en del ganger... Lenke til kommentar
Toa Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Men.... Vil gamer.no skin'et bli oppdatert slik at en kan søke på forumet uten å gå tåpelige omveier? Og vil det være mulig å trykke på "Forum" øverst til høyre uten å få feilmelding? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Og vil det være mulig å trykke på "Forum" øverst til høyre uten å få feilmelding? Det funker hvertfall fint nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Skal ligge under tilbakemelding til forumet og ikke Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no). Lenke til kommentar
Toa Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Men dere burde ihvertfall gjøre det mulig å søke på forumet når man bruker gamer.no sin skin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg