Candyluv Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei! Jeg har hatt min SE W900i i litt over 2 mnd nå, og har i det siste opplevd litt problemer med ladingen på den vanlige laderen (ikke USB-kabelen). Virker som det er dårlig kontakt i den "øverste delen" av laderen. Jeg må liksom lirke litt på ledningen for at den skal lade. Er det flere som har opplevd samme/tilsvarende problem? Har en kollega som har sendt inn sin lader etter kort tid også. Laderen har forøvrig sin faste plass, så den har ikke blitt rulla sammen og slikt mye som kan gjøre at den skal bli ødelagt heller. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei! Jeg har hatt min SE W900i i litt over 2 mnd nå, og har i det siste opplevd litt problemer med ladingen på den vanlige laderen (ikke USB-kabelen). Virker som det er dårlig kontakt i den "øverste delen" av laderen. Jeg må liksom lirke litt på ledningen for at den skal lade. Er det flere som har opplevd samme/tilsvarende problem? Har en kollega som har sendt inn sin lader etter kort tid også. Laderen har forøvrig sin faste plass, så den har ikke blitt rulla sammen og slikt mye som kan gjøre at den skal bli ødelagt heller. 5750593[/snapback] Har det samme problemet, er jo bare å ta den med til forhandleren og forklare problemet, mest sannsynlig kan han jo gjøre noe. Min ble fikset etter to uker Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Hei! Jeg har hatt min SE W900i i litt over 2 mnd nå, og har i det siste opplevd litt problemer med ladingen på den vanlige laderen (ikke USB-kabelen). Virker som det er dårlig kontakt i den "øverste delen" av laderen. Jeg må liksom lirke litt på ledningen for at den skal lade. Er det flere som har opplevd samme/tilsvarende problem? Har en kollega som har sendt inn sin lader etter kort tid også. Laderen har forøvrig sin faste plass, så den har ikke blitt rulla sammen og slikt mye som kan gjøre at den skal bli ødelagt heller. 5750593[/snapback] Har det samme problemet, er jo bare å ta den med til forhandleren og forklare problemet, mest sannsynlig kan han jo gjøre noe. Min ble fikset etter to uker 5750788[/snapback] Da får jeg vel sende den inn hvis jeg begynner å slite skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå