Gå til innhold

MAMOZ - Er det virkelig mulig?

Anbefalte innlegg

Hallo -

Idag er det tirsdag. Forrige tirsdag kveld betalte jeg inn på konto til Mamoz for 2 harddisker + 1 sett høytalere.

Idag morges var det mail til meg med pakkesporing. Nummeret var ukjent for Postens søketjeneste.

Det går altså en uke før de klarer å sende ut et sporenummer og på toppen av det hele er det feil.

Sendte mail og etterlyste levering på fredag og fikk en halvsur mail tilbake. Ikke særlig humørfyllt det nei!

Bestillte Creative T3030 høytalere. Naboen har kjøpt sånne, men det var ikke de samme som det var bilde av hos Mamoz, så sannsynligvis har de operert med feil bilde av varen, så sannsynligvis får jeg feil høytalere også da!!?

Jeg kommer nok til å tenke meg meget godt om før jeg bruker Mamoz igjen!

Kjell

:no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo -

Idag er det tirsdag. Forrige tirsdag kveld betalte jeg inn på konto til Mamoz for 2 harddisker + 1 sett høytalere.

Idag morges var det mail til meg med pakkesporing. Nummeret var ukjent for Postens søketjeneste.

Det går altså en uke før de klarer å sende ut et sporenummer og på toppen av det hele er det feil.

Sendte mail og etterlyste levering på fredag og fikk en halvsur mail tilbake. Ikke særlig humørfyllt det nei!

Bestillte Creative T3030 høytalere. Naboen har kjøpt sånne, men det var ikke de samme som det var bilde av hos Mamoz, så sannsynligvis har de operert med feil bilde av varen, så sannsynligvis får jeg feil høytalere også da!!?

Jeg kommer nok til å tenke meg meget godt om før jeg bruker Mamoz igjen!

Kjell

:no:

5750575[/snapback]

Før du kommer med kritikk, sjekket du følgende:

At varene var på lager? Om det stod leveringsdato på varene? En ordrebekreftelse er noe annet enn en leveringsbekreftelse...

Jeg bestilte min XBOX360 fra komplett 2. desember og mottok den 23. februar, skal jeg skyte Komplett fordi den ikke var på lager før den tid? Jeg ventet ett kvart år, du ventet én uke...

Lenke til kommentar
Av personlig erfaring er support og kunde(u)vennlighet hos Mamoz noe av det verste jeg har vært borti. Jeg har sluttet og handle der på grunn av det.

5750986[/snapback]

Jaja, da har vi forskjellig erfaring med de ;)

Håper trådstarter kan legge inn eposten han sendte og svaret her i tråden. (NB. Husk å fjerne navn og epostadresser så ikke det blir noe offentlig uthenging av enkeltpersoner)

Lenke til kommentar
Av personlig erfaring er support og kunde(u)vennlighet hos Mamoz noe av det verste jeg har vært borti. Jeg har sluttet og handle der på grunn av det.

5750986[/snapback]

Jaja, da har vi forskjellig erfaring med de ;)

Håper trådstarter kan legge inn eposten han sendte og svaret her i tråden. (NB. Husk å fjerne navn og epostadresser så ikke det blir noe offentlig uthenging av enkeltpersoner)

5751040[/snapback]

Ja, personlig synes jeg mamoz har hatt en meget god service-instilling mot meg ihvertfall.

AtW

Lenke til kommentar

Hallo -

Alt det jeg bestillte oppfattet jeg var på lager. Høytalerne visste jeg ikke om før igår. Naboen hadde kjøpt de på Expert. Ringte banken og damen sa at vanligvis var pengene inne på konto neste morgen men at det kunne finnes unntak. Jeg har kjøpt forskjellig på nettet før og da har iallefall pengene vært fremme neste morgen så jeg så ingen grunn til å tvile på det.

At eucalor ventet så lenge på X-boksen skyldtes vel at den var utsolgt i Norge. Du hadde nok ikke ventet så lenge hvis de hadde hatt den på lager.

At pakkesporingen kanskje ikke var aktiv før etter 12 timer fikk jeg opplyst av Mamoz etter purring.

Kanskje jeg var litt unødvendig sur, men det er over 30 år siden vi sendte folk til månen og Mamoz sier i egenreklamen at de har : Mamoz.no har fått ny underliggende teknologi og er nå 385% raskere enn tidligere! Saken er at jeg betalte en vare for over 1 uke siden og sannsynligvis er jeg heldig om jeg får den før helga. De andre nettbutikkene jeg har kjøpt fra tidligere har vært mye kjappere.

Mailene:

[Til:] Salg

Ordrenr. 205527. Betalte 7/3 kveld via forskudd. 8/3 kl. 2000 står ordren åpen. Hvorfor er ikke dette sendt med en gang dere fikk pengene inn på konto? Et døgn etter at pengene kom inn er altså ingenting gjort?

Forklaring utbedes!!

Kjell

Svar:Hei!

Når det gjelder forskuddsbetaling, så må det først registreres en innbetaling på konto før ordre settes som åpen. Du betalte den 7., og vi fikk disse inn på konto den 8. på ettermiddagen. første virkedag er da dagen i dag den 9.

Med Vennlig Hilsen/ Best Regards

Sporingsnummer:

Svar: Det kan ta opptil 12 timer til pakken blir synlig.

NB! -Dette visste ikke jeg ettersom jeg alltid har fått "aktive" sporingsnumre fra andre nettbutikker. Kunne godt vært poengtert i første utsendelsesmail.

Beklager hvis jeg virker litt sur men dette er nå min mening. Tør ikke tenke på at de tidligere var 385% senere!

PS-er i bedre humør nå selv om postens nummer ikke virker ennå!

Kjell

Lenke til kommentar

Er det servicepakke du bestilte som?

Som jeg ser på sidene til mamoz så står det 1-3 virkedager og om pakken ble sendt i dag, så ser det ut til at det er den 4de virkedagen.

385% er jo strengt tatt sidene som er raskere ser det ut til :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Enda en tråd som har sin grunn i (forsåvidt forståelig) utålmodighet.. :)

Det er nok kun kjøp i butikk som duger dersom man "bare må ha det.." fort!!

En ordre basert på forskuddsbetaling hvor selger ikke gjør "action" før penger er på konto.. er vel "dømt" til å ta opp mot en uke.. dersom jeg forstod trådstarter rett.. :hmm:

Lenke til kommentar
Enda en tråd som har sin grunn i (forsåvidt forståelig) utålmodighet.. :)

Det er nok kun kjøp i butikk som duger dersom man "bare må ha det.." fort!!

En ordre basert på forskuddsbetaling hvor selger ikke gjør "action" før penger er på konto.. er vel "dømt" til å ta opp mot en uke.. dersom jeg forstod trådstarter rett..  :hmm:

5753269[/snapback]

Hallo -

Er nok litt utålmodig av meg ja men regnet med noenlunde samme leveringstid som de andre plassene jeg har handlet. Siste plassen jeg handlet fikk jeg varene etter 3 dager. Siden varene fra Mamoz ble levert Tr.Heim Postkontor idag kl. 1839

og sannsynligvis er hjemme hos meg torsdag hvis jeg er ekstra heldig, kunne jeg hatt 2 ordrer etter hverandre hos min forrige nettbutikk.

Regner jo med at saker tar tid men at noen er over dobbelt så trege som andre godtar jeg dårlig! Liker bedre de som er dobbelt så raske som andre, men Mamoz

var litt billigere på akkurat de varene denne gangen så det gjorde utslaget. Så får vi se hva som kommer i posten. Hvis det ikke er de høytalerne som var avbildet ville det jo det være synd. Vet ikke om jeg orker å reklamere på det. Blir vel julepresang til svigerfar det i tilfelle.

Snakkes!

Kjell :thumbup:

Lenke til kommentar

Her var det mye sutring.

Pkt 1) Butikkene kjøper ofte pakkelapper på forhånd. Nummeret blir derfor ikke registrert før den faktisk er innlevert posten.

Pkt 2) Forskuddsbetaling er vel strengt noe man bør unngå? Betaler du med kort (VISA etc) kan beløpet reserveres på konto, men du skal ikke trekkes før pakken er sendt.

Pkt 3) "Mamoz.no har fått ny underliggende teknologi og er nå 385% raskere enn tidligere!" er vel snakk om NETTSIDEN mamoz.no (som var ulidelig treig før), ikke pakkeekspederingen.

Jeg har forøvrig ikke noe med Mamoz å gjøre, unntatt et par kjøp i løpet av de siste årene.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

Positiv kommentar til trådstarter: Jeg er kjempefornøyd med mitt Creative T3030! Så mye lyd ut av et så billig sett hadde jeg ikke trodd var mulig. Er man hi-fi-freak vil man sikkert rynke på nesa av det meste av pc-høyttalere i denne klassen, men dette holder mer enn nok for meg til musikk, spilling og vorspiels ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...