Zalofigth Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Vi skal bygge nytt hus og i den forbindelse så ønsker jeg et program der du kan tegne huset og så gå inn i 3-d. Har hatt et lignende prog tidligere, men jeg husker ikke hva det het. Det forsvant under en av de utallige formateringene mine :smile: Programmet må vere enkelt å forstå. Håper noen har erfaringer med dette! (har prøvd et prog som het smartdraw det er ikke aktuelt) Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Noe slikt du er etter? 3D Home Architect Deluxe 4.0 http://www.countryplans.com/3dha.htm http://www.concretebuilders.com/3dhomearch.html Lenke til kommentar
scar Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 har jo autocad da, men der ikke akkurat enkelt heller ikke akkurat billig :razz: Lenke til kommentar
jonnyzapper Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Jobber med support /opplæring i Cad-software. Det finnes mange ok programmer men de er relativt dyre og oppfattende. Arkitekter bruker mest: - AutoCad - ArchiCad - MicroStation Alle tre er dyre programmer med en haug av funksjoner dvs. overkill for ditt behov? Programmene kan finnes på Internet.... Det finnes mange billige programmer med 3D funksjonaliteten er ofte temmelig dårlig. Lenke til kommentar
Zalofigth Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Hvilke "dårlige" program er det du sikter til jonnyzapper? Det er vel noe slik jeg er intresert i. Det skal kun visest tilfamilie/venner og de blir imponert av så lite..... Mvh. Marius Lenke til kommentar
umy Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 har jo noen program som lager cs maps hehe da kan du jo t.o.m skyte det dyre proselenet som du fikk av bestemor :razz: litt useriøst, jeg vet det :smile: finnes oxo mange bedre program til dette formålet, men jeg måtte bare si det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå