Gå til innhold

Pentium D 920 fases ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Intel har bekreftet utfasing av Pentium D 920. 4. april kan man ikke lenger regne med å kansellere ordrer på denne prosessoren.

5750494[/snapback]

Dette gir jo ingen mening, hvorfor kan man ikke lenger kanselere ordrer på denne prosessoren etter 4 april? Må da vitterlig bety bestille.

Lenke til kommentar
mens de siste "boxed"-versjonene vil selges ut innen oktober i år. Ett år senere vil "retail"-versjonene også være saga blott.

Er ikke boxed og retail det samme?

5750654[/snapback]

Boxed er med kjøler, retail er bare prosessoren... Hvis jeg ikke husker uttrykkene feil.

Lenke til kommentar
mens de siste "boxed"-versjonene vil selges ut innen oktober i år. Ett år senere vil "retail"-versjonene også være saga blott.

Er ikke boxed og retail det samme?

5750654[/snapback]

Boxed er med kjøler, retail er bare prosessoren... Hvis jeg ikke husker uttrykkene feil.

5751605[/snapback]

Har alltid oppfattet retail som med kjøler, og OEM som uten, er det feil?

AtW

Lenke til kommentar
OEM er en utgave solgt av produsent. retail er solgt av en retailer slik som xfx og andre.

dere tenker på BOX og Bulk utgave

da BOX er med kjøler og bulk er uten

5752738[/snapback]

Ja, men er ikke OEM bestandig i praksis uten vifte, og retail med?

AtW

Lenke til kommentar
Intel har bekreftet utfasing av Pentium D 920. 4. april kan man ikke lenger regne med å kansellere ordrer på denne prosessoren.

5750494[/snapback]

Dette gir jo ingen mening, hvorfor kan man ikke lenger kanselere ordrer på denne prosessoren etter 4 april? Må da vitterlig bety bestille.

5750609[/snapback]

Sikkert fordi har du bestilt, så har du bestilt. De vil bli kvitt prosessorene, og tar derfor ingen tilbake - ei heller kansellerer ordre.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Dell får ikke cpuene i esker hvor det står intel på for å si det slik.

De får dem bulk. Så det er fint mulig å finne prossesorer uten eske;)

Og for å oppklare OEM.

OEM

(pronounced as separate letters) Short for original equipment manufacturer, which is a misleading term for a company that has a special relationship with computer producers. OEMs buy computers in bulk and customize them for a particular application. They then sell the customized computer under their own name. The term is really a misnomer because OEMs are not the original manufacturers -- they are the customizers.

Endret av Doleo
Lenke til kommentar
har du noen gang sett en retail CPU? de fins bare i orginal (OEM) pakning direkte fra Intel

dell er en retailer. og de kjøper direkte fra produsent OEM. de bestiller i så stort kvanta at det ikke trengs esker siden dette bare vil ta mye plass og overflødig søppel

5764624[/snapback]

Du argumenterer logisk;)

Lenke til kommentar
har du noen gang sett en retail CPU? de fins bare i orginal (OEM) pakning direkte fra Intel

dell er en retailer. og de kjøper direkte fra produsent OEM. de bestiller i så stort kvanta at det ikke trengs esker siden dette bare vil ta mye plass og overflødig søppel

5764624[/snapback]

Du argumenterer logisk;)

5767118[/snapback]

jeg vet det er derfor jeg gidder å argumentere. jeg VET jeg har rett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...