Øssa Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 synes de er gøy å være litt imba i slike spill. Har veldig dårlig tolmodighet og synes ikke det er spesielt gøy hvis jeg må prøve på noe flere ganger fordi jeg dør. Syns liksom det er en del av spillet å få tak i masse bra utstyr og penger. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 På samme måten som at jeg ikke hoppa i trapper hele tiden i MW. 5755488[/snapback] Jeg hoppa overalt i MW, ikke nødvendigvis fordi jeg ville ha bedre skill (dog var det en bonus;), men fordi det var fint tidsfordriv mens jeg løp fra ene siden av kartet til den andre... ;P Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Leste på TES forumet, der sa en at det var utrolig hva du kunne dytte av bordet med bare en mynt... Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Å finne feil å utnytte er jo noe av det aller morsomste med Elder Scrolls serien. Å hoppe rundt på taket av dungeonene i Daggerfall og se på de fortvilte monstrene som ikke greide å treffe deg var jo til tider like morsomt som å greie dungeonene ordentlig. Og noen ganger var det jo eneste måte greie dem på! Gleder meg til å finne måter å utnytte feil i Oblivion. Radiant AI virker som et mekka for slikt! Og dessuten... Alle vet jo at man ikke ikke trenger å jukse for å lage uovervinnelige karakterer i Elder Scrolls. Spesialklassen "Running-Jumping-Sneaking-Guy" har jo funket siden Arena, og da går man jo opp levels per minutt. 5759883[/snapback] Wow en annen void ranger Husker den fra daggerfall, kjempegøy. Morrowind hadde sine muligheter, favoritten min var nok power jump lage et spell eller magisk gjenstand, jump 50 for 3 secounds, slowfall for 30 secounds. Fin for å komme seg fort frem og absurd morsom, hoppet en gang over en bydel i vivec ved en feil og landet i vannet på andre siden. Få monstere til å følge deg inn i byer for å se hva som sjedde. Ikke alt var like velykket kastet levitate på masse folk i balmora for å se om noen falt i vannet men nei, prøvde å lage et spell som skulle sumonde en scamp, kaste soultrapp på den og drepe den med en fireball, alt dette i ett spell, det virket ikke. Virker på meg som de har balansert Oblivion bedre, levitate er ute, den var fin mot sterke monster, også begrensninger på antal potions du kan drikke på en gang, men radiant AI virker spennende, jo lurere AI er jo lettere er den å lure etter min erfaring. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Wow en annen void ranger Husker den fra daggerfall, kjempegøy. 5791004[/snapback] Visste ikke at sånne som oss hadde et navn! Void ranger? Kult! Lenke til kommentar
St.Jan Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Wow en annen void ranger Husker den fra daggerfall, kjempegøy. 5791004[/snapback] Visste ikke at sånne som oss hadde et navn! Void ranger? Kult! 5791319[/snapback] Dette må dere forklare bedre? Hørtes spennende ut Hva, hvordan? Lenke til kommentar
Berengal Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Leste på TES forumet, der sa en at det var utrolig hva du kunne dytte av bordet med bare en mynt... 5786132[/snapback] Ser for meg ein fyr som går inn på Rimi og begynner å kaste kronestykker på ein sjokolade for å få den bak eit hjørne der han kan plukke den opp usett av butikkansatte :!: Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Leste på TES forumet, der sa en at det var utrolig hva du kunne dytte av bordet med bare en mynt... 5786132[/snapback] Ser for meg ein fyr som går inn på Rimi og begynner å kaste kronestykker på ein sjokolade for å få den bak eit hjørne der han kan plukke den opp usett av butikkansatte :!: 5800377[/snapback] :!: :!: LOL. sorry spamming! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg prøvde å gå inn på et rom der det ikke var noen og stjelte litt. Etter at jeg hadde forsynt meg godt rundtom i rommet, så plutselig dukka det opp en vakt. Ergo, det går ikke særlig bra å stjele selv om folk ikke ser på deg. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Fikk plutselig en bounty på 1000gull etter meg... Lurer fortsatt på hva jeg gjorde... Er Battlemage og er verken i Thieves guild eller dark brotherhood... Ikke stjeler jeg no særlig heller... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Fikk plutselig en bounty på 1000gull etter meg... Lurer fortsatt på hva jeg gjorde... Er Battlemage og er verken i Thieves guild eller dark brotherhood... Ikke stjeler jeg no særlig heller... 5802088[/snapback] Det var tydeligvis nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå