Gå til innhold

"Frames per Second" i diverse spill

Anbefalte innlegg

Heisann.. :)

Driver å skal teste ut hva jeg får i FPS i diverse spill.. Men, jeg vet ikke helt hvordan jeg slår det på i alle (de fleste..)

Jeg tenker på følgende;

Doom 3

FarCry

Half-Life 2

F.E.A.R (har enda ikke prøvd, så jeg vet ikke om det er lett, eller ikke)

Chronicles of Riddick - Escape from Butchers Bay

Star Wars - Republic Commando

Call of Duty II

EverQuest II

Age of Empires III (får man vite det i slike spill?)

Tom Clancy's Spinter Cell - Chaos Theory

World of Warcraft, det har jeg klart selv! (ctrl+r) :w00t:

Tusen takk for hjelp! :)

EDIT:

Og, mens vi først er i gang; Så lurer jeg egentlig om det er mulig å slå av der "health, armour, map, ammo, osv, osv" står, slik at man kan ta et screenshot uten alt det dilldallet? Slik som Alt, eller Ctrl+z, eller noe, i WoW.. Det gjelder samtlige spill, det også! :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lasta ned Fraps nå.. Ikke prøvd / installert det ennå, men; Kan noen si meg den store forskjellen fra en kjøpt versjon, og den som er "free" .. Synes ikke det sto så utfyllende på hjemmesiden der..

Det sto liksom bare at man kunne ta video-opptak så lenge man ville uten den "reklamen" i hjørnet.. Men, regner da det må være mer begrensninger enn som så for $37, eller hva det nå var..

Hva med screenshots? Tar de den sizen som spilles, eller er den limited på free -versjonen.. På "pro"?

Takker! :)

Lenke til kommentar
Har lasta ned Fraps nå.. Ikke prøvd / installert det ennå, men; Kan noen si meg den store forskjellen fra en kjøpt versjon, og den som er "free" .. Synes ikke det sto så utfyllende på hjemmesiden der..

Det sto liksom bare at man kunne ta video-opptak så lenge man ville uten den "reklamen" i hjørnet.. Men, regner da det må være mer begrensninger enn som så for $37, eller hva det nå var..

Hva med screenshots? Tar de den sizen som spilles, eller er den limited på free -versjonen.. På "pro"?

5751363[/snapback]

Free versjonen heolder lenge. du kan dog bare ta 30 sek med film.

Den tar det samme som ville kommet hvis du trykket "Prt scrn", men du slipper å lime inn i paint osv! :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg installert og kjøpt FRAPS! :) Og det er jo rett og slett helt topp! :w00t:

Men, nå vil jeg gjerne ta screenshots uten at det står hvor mye helse og ammo og diverse jeg har.. Hvordan er det mulig å få vekk "HUD" (er det det det heter?)

Lenke til kommentar
Også tar vel FRAPS ikke skjermbilder til JPG i gratisversjonen? Tar den kun til .bmp eller hvordan er det?

5751720[/snapback]

Stemmer, den tar .bmp i free og .jpg i betal!

5751727[/snapback]

FRAPS kan vel ikke hindre deg i å konvertere fra bmp til jpg med paint eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...