untouch4ble Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Jeg har problemer å spille spill i nettverk. Vi finner hverandre i windows men ikke i spillet. Jeg har prøvd dette på 10 spill nå, og 3 forskjellige pc'er. Ingen virus/brannmurer er problemet. Det er testet. Hovekortet mitt: MSI K8N NEO4 F, nForce4, Socket-939, ATX Raid, Lyd, 4xSATA, GbLAN, PCI-Ex16 Jeg har siste oppdatering av hovedkortet. Endret 14. mars 2006 av untouch4ble Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 kan jo prøve på en mulighet: ganske tungvint i lengden men. når du skal joine server , prøv å taste inn ip-adressen til den som hoster. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 kan jo prøve på en mulighet: ganske tungvint i lengden men.når du skal joine server , prøv å taste inn ip-adressen til den som hoster. 5750294[/snapback] Har prøvd dette også. Men blir på en måte bare kastet ut igjen. Lurer på om jeg må putte i et nytt nettverks kort. Men har ikke peiling på hvordan jeg disable det "gamle" i bios... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Har dere satt ip`er på maskinene? Ca like? (192.168.1.XX->XX) Evt har dere en router, så kan jo denne gjøre jobben... Lenke til kommentar
stighenning Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei, Prøv ut dette programmet: http://www.hamachi.cc/ Start det opp, og du får en "virtuell IP adresse". Denne adressen kan du gi til dine kompiser og så kan dere spille på et virtuell LAN over internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå