sindre2 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Heisann! Lurer bare på om det finnes noen programerbare tastatur denne gangen? Om det ikke alle knappene er programerbare, bør ihvertfall en del være det. Når jeg sier programerbar mener jeg at hvis jeg for eksempel trykker på en knapp på det tastaturet, blir det som om jeg for eksempel trykker på "Ctrl-Alt-Del" Takknemmelig for svar! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Tja vil nå si at denne burde flyttes til software. Her er det vel bare å installere en key-logger og få den til og -"sendkeys" når visse taster trykkes. (Programmerer) Om dette finnes vet jeg ikke mulig. Men hardware er det ikke det står på Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Logitech tastatur med setpoint software får man med f-mode F1 -F12 valgfrie . Endret 14. mars 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
am3k Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Du har jo Optimus som vist nok skal komme om ikke lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå