MacBain Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har ett meget irriterrende problem med min logitech G7 mus. Nesten hver gang jeg kommer inn i windows blir sensitiviteten på musen satt ned. Jeg må logge meg av og på igjen for å få de riktige innstillingene. Jeg bruker setpoint 2.47 til å konfigurer musen og har satt innstillingene til å styre hastighet og akselerasjon. Men det virker altså som om disse ikke blir loadet riktig ved vær oppstart. Noen som har tips til løsning? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Har ett meget irriterrende problem med min logitech G7 mus.Nesten hver gang jeg kommer inn i windows blir sensitiviteten på musen satt ned. Jeg må logge meg av og på igjen for å få de riktige innstillingene. Jeg bruker setpoint 2.47 til å konfigurer musen og har satt innstillingene til å styre hastighet og akselerasjon. Men det virker altså som om disse ikke blir loadet riktig ved vær oppstart. Noen som har tips til løsning? 5749991[/snapback] Hvordan musematte bruker du? Testet med og uten musematten f.eks, om du merker noen forskjell? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Er nok ikke underlaget som er problemet. Når logger meg av og på igjen så virker den som den skal. Må vel være ett driver relatert problem. Virker som om driveren ikke blir lastet riktig ved første oppstart. Noen som vet hvordan jeg kan sette musdriveren til å bli den siste som lastes? Endret 16. mars 2006 av einarnord Lenke til kommentar
Stianpe Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hardware.no har testet Logitech G7. I konklusjonen står det at problemet ikke ligger i musen! Les her Jeg har ikke hatt det problemet en eneste gang til nå verken etter restart eller batteriskifte. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg har hatt samme problem. Men det var med en billig-mus en gang i tida. Skjønner problemet. Kanskje du kan endre den på admin kontoen og så se om det funker. Virker ikke som om den vil lagre instillingene, som om den resetter den hver gang. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg har Logitech G7, har samme problemet. Regnet med at det ville bli løst med software oppgradering, men det skjedde ikke. Problemet er at Setpoint ikke husker innstillingene dine fra sist gang du brukte pc'n. Det jeg gjør er å gå inn i setpoint, trykke på "gamer" menyen, trykke ok, og bruk. Da funker det som det skal igjen. Det er dpi settingen som forandres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå