runar-h Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei Gammel analog mann er blitt inspirert av Magnar Fjørtofts flotte bok om digital fotografi. Korts spørsmål. Jeg ønsker å benytte curves for justering av toner men finner ikke denne funksjonen i min Elements 2.0. Levelse er der. Kan jeg oppgradere til en nyere versjon for dette eller må jeg kjøpe Photoshop pro? Mvh Runar Lenke til kommentar
fototim Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg er litt usikker, men jeg tror at boka du finner her vil gi deg curves. Det jeg vet er at hvis du oppgrader til Elements 4, som er atskillig billigere enn fullversjonen kan du bruke en patch som gir deg tilgang til noen skjulte verktøy. Det handler om curves, channel mixer og et par ting til. Stoff om dette, pluss nedlastingslenke finner du her. Dette alternativet har jeg selv testet og brukt i PSEL3. Går du for denne løsningen får du og en betydelig bedre versjon av PSEL. Lykke til. Så vidt jeg vet bryter du ikke opphavsrettighetene ved å benytte disse verktøyene. Lenke til kommentar
runar-h Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Hei Takk for tips, det fungerte fint! Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå