IntelAmdAti Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg spiller nå som warrior og vil gjerne ha tips til hvilken build jeg bør velge. Jeg skal spille ilag med en rogue hele tiden og lurer på hvilken build som er optimal. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Om du har tenkt å tanke litt med ham i fremtiden så ville jeg valgt en 31/5/15 build. Jeg har dette og jeg er svært fornøyd med den, selv om jeg har lyst å prøve 31/20 builden og. Men jeg er ikke helt villig til å gi slipp på last stand..den har reddet meg så utrolig mange ganger. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Kjør på med full dps build på lavere lvl. Jeg hadde ingen problemer med å kjøre Arms / Fury gjennom hele perioden hvor det ble gainet lvl. Mobsa vil dø fort da dere er to dps spillere sammen. Ikke akkurat den beste comboen om det kommer grupper på mobs men det kan gå bra. Er dere to som skal spille sammen ville det vært lurt at en av dere spilte en klasse som kan heale. Da går grindingen i pve enda raskere. Starter dere for eksempel en warrior og priest sammen så har dere et fint utgangspukt på å lage grupper senere da dere skal ta instancer. På warrior build sett de 5 første poengene i cruelty så får du +5% mere critt change. Lykke til :=) Endret 14. mars 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 litt OT, men jeg levlet mye med en pala som warrior. Og dette er den letteste varianten mener nå jeg. Da slapp jeg å tenke på å beskytte palaen:) Og hans heal var mer enn god nok for oss begge når vi trengte det:) Lenke til kommentar
PcT Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Gå fury for lvling, med fury holder du fint aggro, gå rundt 34 pts i fury så tar du veien ned arms. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 litt OT, men jeg levlet mye med en pala som warrior. Og dette er den letteste varianten mener nå jeg. Da slapp jeg å tenke på å beskytte palaen:) Og hans heal var mer enn god nok for oss begge når vi trengte det:) 5750692[/snapback] Mye mulig, men det er ikke den mest effektive måten å grinde på Kanskje behagelig, men ikke maks effektivt Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Mye mulig, men det er ikke den mest effektive måten å grinde på Kanskje behagelig, men ikke maks effektivt Sant det...men vi liker ikke å stresse:) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Gå fury for lvling, med fury holder du fint aggro, gå rundt 34 pts i fury så tar du veien ned arms. 5750716[/snapback] Hør, hør. 2h og arms før MS er gørrkjedelig. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Gå fury for lvling, med fury holder du fint aggro, gå rundt 34 pts i fury så tar du veien ned arms. 5750716[/snapback] Hør, hør. 2h og arms før MS er gørrkjedelig. 5751767[/snapback] Har Arms-specc og DW på warrioren min venter på Bonebiter... Lenke til kommentar
PcT Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Arms suger for lvling uansett, jeg var dum nok til å gå den veien selv, fury er mye bedre med lvling og grinding, DW eller 2hander, samma faen Om du speccer prot for å lvle finner jeg ut passet ditt og sletter charen din (orker ikke tanken på hvor fælt det må være :/) Lenke til kommentar
different Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Arms suger for lvling uansett, jeg var dum nok til å gå den veien selv, fury er mye bedre med lvling og grinding, DW eller 2hander, samma faen Om du speccer prot for å lvle finner jeg ut passet ditt og sletter charen din (orker ikke tanken på hvor fælt det må være :/) 5753544[/snapback] Meh. Jeg grinder raskere med 2h og Arms vs. 2h og Fury ...Trevakt Endret 14. mars 2006 av emes Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Da tar jeg litt i protection og litt i arms, med hovedvekt på fury. Blir gøyt å tåle litt mye. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Du vil nesten ikke tåle noe mer med prot.. INGEN farmer fortere med arms/fury build enn med fury/arms om de skjønner seg på warrior classen og speccer riktig.. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Om du speccer prot for å lvle finner jeg ut passet ditt og sletter charen din (orker ikke tanken på hvor fælt det må være :/) 5753538[/snapback] En bekjent av meg gjorde nettopp dette - full protection (41 poeng), samt resten Arms. I tillegg brukte han regelrett 1h + skjold. Det er ikke å anbefale, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå