Gå til innhold

PvE build til warrior

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du har tenkt å tanke litt med ham i fremtiden så ville jeg valgt en 31/5/15 build. Jeg har dette og jeg er svært fornøyd med den, selv om jeg har lyst å prøve 31/20 builden og. Men jeg er ikke helt villig til å gi slipp på last stand..den har reddet meg så utrolig mange ganger.

Lenke til kommentar

Kjør på med full dps build på lavere lvl.

Jeg hadde ingen problemer med å kjøre Arms / Fury gjennom hele perioden hvor det ble gainet lvl.

Mobsa vil dø fort da dere er to dps spillere sammen. Ikke akkurat den beste comboen om det kommer grupper på mobs men det kan gå bra.

Er dere to som skal spille sammen ville det vært lurt at en av dere spilte en klasse som kan heale. Da går grindingen i pve enda raskere.

Starter dere for eksempel en warrior og priest sammen så har dere et fint utgangspukt på å lage grupper senere da dere skal ta instancer.

På warrior build sett de 5 første poengene i cruelty så får du +5% mere critt change.

Lykke til :=)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
litt OT, men jeg levlet mye med en pala som warrior. Og dette er den letteste varianten mener nå jeg. Da slapp jeg å tenke på å beskytte palaen:) Og hans heal var mer enn god nok for oss begge når vi trengte det:)

5750692[/snapback]

Mye mulig, men det er ikke den mest effektive måten å grinde på ;)

Kanskje behagelig, men ikke maks effektivt

Lenke til kommentar
Gå fury for lvling, med fury holder du fint aggro, gå rundt 34 pts i fury så tar du veien ned arms.

5750716[/snapback]

Hør, hør. 2h og arms før MS er gørrkjedelig.

5751767[/snapback]

Har Arms-specc og DW på warrioren min :p venter på Bonebiter...

Lenke til kommentar

Arms suger for lvling uansett, jeg var dum nok til å gå den veien selv, fury er mye bedre med lvling og grinding, DW eller 2hander, samma faen :)

Om du speccer prot for å lvle finner jeg ut passet ditt og sletter charen din :p (orker ikke tanken på hvor fælt det må være :/)

Lenke til kommentar
Arms suger for lvling uansett, jeg var dum nok til å gå den veien selv, fury er mye bedre med lvling og grinding, DW eller 2hander, samma faen :)

Om du speccer prot for å lvle finner jeg ut passet ditt og sletter charen din :p (orker ikke tanken på hvor fælt det må være :/)

5753544[/snapback]

Meh. Jeg grinder raskere med 2h og Arms vs. 2h og Fury :)

...Trevakt :roll:

Endret av emes
Lenke til kommentar

5753538[/snapback]

En bekjent av meg gjorde nettopp dette - full protection (41 poeng), samt resten Arms. I tillegg brukte han regelrett 1h + skjold. :nei:

Det er ikke å anbefale, for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...