_dAwn_ Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har dere erfaringer med disse telefonene og hvilken ville dere kjøpt. Jeg skal ha en av dem. Og kamera er ikke viktig for meg. Er veldig i tvil hva jeg skal velge. Har en nokia 6230 nå. :S Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vel, dette er to vidt forskjellige telefoner. K750 har fokus på spesifikasjoner. V3i er en desigtelefon K750 har bedre kamera, litt bedre batteri, radio, minnekort m/ MP3 men er tykkere og tyngre. V3i er tynn ( 14.5 mm ), hele telefonen er i metall, stort display og minnekortplass m/ Mp3 spiller Hvis design er viktig og du liker V3i ville jeg valgt den! Hvis du vil ha en telefon med bra kamera, radio etc og størrelse ikke betyr noe ville jeg valgt K750 Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Kamera er ikke viktig. Er greit nok om jeg kan sende noen mmser med da. Men ikke mer. Radio og musikk er heller ikke noe "must". Det som er viktig er outlook sync. Ellers er det akkurat det samme. Har du erfaring med disse telefonene? Har selv trykket litt på ericsson sin, og den virker jo grei. men liker v3i bedre. Om heg skal ha ericsson, så kan jeg i grunn vente på oppfølgeren som kommer... Men man vil jo helst ha noe her og nå. Den jeg sitter med nå er kjip, rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå