Gå til innhold

xbox 360 problem


And.rs

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål angående 360. Når jeg spiller GRAW syns jeg det går litt tregt, litt hakkete i store åpne områder (ikke mye, men man merker det) samt tregt når jeg spiller multiplayer og det er mange på samme område (gjerne i starten av et spill). Problemet er absolutt ikke stort, men jeg har hørt at spillet skal gå så knirkefritt på 360 så bare lurer på om det er noe feil med min konsoll, eller om det i hele tatt er et problem som er sannsynlig. Har også merket noe av det samme i Condemd demoen men ikke i spill som COD2.

 

Grunnen til at jeg trekker inn spillene GRAW og Condemd er at de har ganske lik grafikk samt at de er de spillene som utfordrer xboxen best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

grunnen til fps problemet ditt kan vere to ting. (eller flere da).

Men i hvertfall så støtter ikke spillet 60 Fps.

Kansje det også er tvn din som det er stilt inn alt for høy kvalitet på (720p eller 1080i)

Dette gjelder da hvis du bruker HD tv og kjører på hd signarer av beste kvalitet

Lenke til kommentar

Jeg kjører på 720P LCD tv (32")

Tenkte meg at det var noe med fps, men det erliksom ingen andre som sliter med det. Mulig at det er konsollen som blir varm og ikke klarer å arbeidet ordentlig? (Den står oppå en hylle med masse luft tilførsel samt at den ikke kjennes spesielt varm ut fra utsiden..

 

Takk for god respons :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...