Gå til innhold

Noen som vet om en liten, men "genial"bag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei.

noen som vet om en liten, men "genial"bag til å ha et lite videokamera i?

OKEI SJEF :thumbdown:

5749607[/snapback]

Hva er et lite videokamera? Merke? Mitt lille videokamera, jvc everio, har jeg i en lowpro-veske. Forholdsvis billig og passer så PERFEKT som det kan gå.. Helt kompakt. Lowpro har vesker i maange størrelser.

Lenke til kommentar
Denne sekken  her er veldig fin. Kommer på litt over 550NOK

5758199[/snapback]

Takk for tipset! Kjøpte den jeg. :)

5770487[/snapback]

uhm, jeg er ikke så sikker på at det bildet stemmer overens med varen. Tror neppe du får kjøpt en sånn sekk, så billig. Jeg kjøpte samme sekken med plass til laptop. Den kosta meg 1900kr. Jeg ville sjekket om det er tilfelle at den kan være så billig. www.fotovideo.no

Lenke til kommentar
uhm, jeg er ikke så sikker på at det bildet stemmer overens med varen. Tror neppe du får kjøpt en sånn sekk, så billig. Jeg kjøpte samme sekken med plass til laptop. Den kosta meg 1900kr. Jeg ville sjekket om det er tilfelle at den kan være så billig. www.fotovideo.no

5772974[/snapback]

Koster 995 hos fotovideo, tilsvarende prisforskjell er på de andre sekken også (mellom fotovideo og scandinavian) så jeg tror nok det er reelt.

Fotosekker er priset helt hinsides her i landet desverre.

Jeg kjøpte en Nature trekker for ca 1500 i USA (over disk i butikk, så antagelig ikke spesielt god pris), den tar fotovideo 3071 for

( http://www.fotovideo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=11164 ). Det er jo latterlig.

Håkon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...