Gå til innhold

Bilde av Dråpe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ærlighet varer lengst.

Dråpen er det fint fokus på, den er skarp og fin. Det jeg synes er forstyrrende er vasken, den føles så i veien. Det ødelegger for et ellers rolig og harmonisk bilde.

Anbefaler deg å prøve å beskjære bort noe, eventuelt endre noen kontraster etc for å få færre forstyrrende elementer.

My two cents. :)

Lenke til kommentar

joda, jeg er helt enig med at vasken var forstyrrende, men jeg syntes at dråpen var så bra at jeg måtte vise den.

Kan jo slenge inn et bilde til, som jeg tok samme dagen.

Det er ikke et like oppbrukt motiv :D

Viss dere ser bort fra det mørke partiet helst, fordi jeg har ikke noe program og redigere det bort med, men skal skaffe meg :thumbup:

Endret av Litejk
Lenke til kommentar

Det første bildet er dessverre lite spennende for å si det mildt. Forstyrrende elementer tar all fokus, dråpen dekker kanskje 1% av bildet (litt for lite når dråpen tross alt er hovedmotivet her) så man må lete etter dråpen. At fokuset satt tålig bra er positivt...

Dråpebilder er vanskelig, det skal mye til for å ta et "nyskapende" bilde ingen har sett før, og det krever forarbeid. Bakgrunnen bør jobbes med, stativ er et must og lyssettingen er viktig. Mange bilder må til før man får noen som sitter bra.

For inspirasjon, sjekk denne tråden

Bilde nummer 2 er litt bedre, ganske behagelig å se på, men for meg blir det for kjedelig til å bøye meg i støvet. Det mørke partiet er nevnt, samt at jeg hadde ønsket meg at hele sluken hadde vært i fokus.

Mvh AW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...