Litejk Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Ja hva syntes dere om dette bildet ? her har fokusert på dråpen og ikke vasken, ganske vanskelig, men utfallet ble ikke så gæli Endret 13. mars 2006 av Litejk Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Ærlighet varer lengst. Dråpen er det fint fokus på, den er skarp og fin. Det jeg synes er forstyrrende er vasken, den føles så i veien. Det ødelegger for et ellers rolig og harmonisk bilde. Anbefaler deg å prøve å beskjære bort noe, eventuelt endre noen kontraster etc for å få færre forstyrrende elementer. My two cents. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Oppbrukt men fint motiv. Vasken er i veien, og føles veldig forstyrrende. Hadde du brukt en annen infallsvinkel hadde nok vasken blitt et mindre forstyrrende element. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) joda, jeg er helt enig med at vasken var forstyrrende, men jeg syntes at dråpen var så bra at jeg måtte vise den. Kan jo slenge inn et bilde til, som jeg tok samme dagen. Det er ikke et like oppbrukt motiv Viss dere ser bort fra det mørke partiet helst, fordi jeg har ikke noe program og redigere det bort med, men skal skaffe meg Endret 13. mars 2006 av Litejk Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Rett og slett flott bilde, hvis man ser bort fra det mørke partiet. Dette fikser du ved senere anledning uansett, så det gjør ikke noe. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Syntes det site der var best. Bakgrunnen bak vasken syntes jeg ble for forstyrrende på det første, men godt gjort Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 13. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2006 Det første bildet er dessverre lite spennende for å si det mildt. Forstyrrende elementer tar all fokus, dråpen dekker kanskje 1% av bildet (litt for lite når dråpen tross alt er hovedmotivet her) så man må lete etter dråpen. At fokuset satt tålig bra er positivt... Dråpebilder er vanskelig, det skal mye til for å ta et "nyskapende" bilde ingen har sett før, og det krever forarbeid. Bakgrunnen bør jobbes med, stativ er et must og lyssettingen er viktig. Mange bilder må til før man får noen som sitter bra. For inspirasjon, sjekk denne tråden Bilde nummer 2 er litt bedre, ganske behagelig å se på, men for meg blir det for kjedelig til å bøye meg i støvet. Det mørke partiet er nevnt, samt at jeg hadde ønsket meg at hele sluken hadde vært i fokus. Mvh AW Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Bra sagt Marley.. Er selv litt lei av dråpe og vannbilder med konditorfarge og sirup og det det skal være, men fint er det jo.. Men hvorfor ikke ta litt bilder av det motsatte element? "Tukle" litt med ilden å få fram noe spennende med det istedenfor.. Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 17. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2006 Har sett tusen dråpebilder og dette var ikke spesielt bra. Blir mer et bilde av en vask enn en dråpe. Prøv og gå nærmere og bruk et eller annet som bakgrunn.. da blir det bedre. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2006 Kan jo slenge inn et bilde til, som jeg tok samme dagen. 5749348[/snapback] Dette likte jeg mye bedre! Stå på! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 Synes det første bildet med dråpen også ble for lite. (selve dråpen var for liten). Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 Tusen takk for gode tilbakemeldinger, jeg er ganske så enig i det dere sier, grunnen til at jeg la ut nett det bildet var at dråpen så skikkelig ut som en bombe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå