BigJackW Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Hei Jeg lurer på hvordan banninga her på forumet fungere. Er det sånn at dere banner via IP eller account. Legger dere igjen noe cookies eller nå sånt? Kan jeg opprette en ny account rett etter dere har banna? Jeg lurer på dette i tilfelle jeg skulle være så uheldig å bli banna en gang Endret 13. mars 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Konton blir sperret, men de kan sperre på IP hvis de trenger det... Er i allefall slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Vi har mulighet til å banne brukernavn, e-post, IP addresser, samt e-post tilbydere hvis det og skulle bli aktuelt. Så er nok å ta av Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Kan jeg opprette en ny account rett etter dere har banna? Jeg lurer på dette i tilfelle jeg skulle være så uheldig å bli banna en gang Nei, det kan du ikke. Dette står klart i retningslinjene. Gjør du det vil du bli permanent utestengt. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) fjernet: *Kanskje ikke så lurt å dele med andre* Til forumstyret: Hvordan skal dere få sperra IP? de fleste har jo statiske iper, og da kan jeg jo bare resette ruteren? Eller har jeg gått glipp av noe her? Og vis dere sperrer email-tilbyder, og mange bruker jo hotmail.., så ville kanskje ikke det vært så lurt? Endret 13. mars 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Til Patrick: Det er mange som har prøvd å registrere seg med nytt brukernavn fra en annen IP, men det oppdages som regel likevel. Akkurat hvilke metoder vi bruker vil jeg ikke gå inn på da det kan bli litt for avslørende. Kan røpe så mye som at det er et stort utvalg metoder vi benytter for å finne bannede personers nye kontoer og at jeg tror de aller fleste oppdages etter ganske kort tid. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Okei da vet jeg det:P *passe på at jeg ikke blir banna* Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Kan jeg opprette en ny account rett etter dere har banna? Jeg lurer på dette i tilfelle jeg skulle være så uheldig å bli banna en gang Nei, det kan du ikke. Dette står klart i retningslinjene. Gjør du det vil du bli permanent utestengt. 5749497[/snapback] Øyvind dahle da? har han egene regler, etter det eg har hørt og lest (fra han selv) er at han har 2 stk. kontoer: - Kåre Hansen - Oyvind_Dahle er dette lovlig? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Oyvind har vist Sykler'n også.. blir 3stk det. Og han poster alltid useriøse svar rundt om kring, hvorfor blir han aldri tatt fatt i? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Lukter litt forskjells behandling her. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 vegis: slutt å syt, ellers får du ett hakk til med advarsler. Øivind Dahle har fler brukere fordi han var moderator og skribent, det var vanlig tidligere at skribenter og moderatorere fikk ha to kontoer. Da denne tråden tydeligvis har gjort nytta si, stenger jeg denne. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Oyvind har vist Sykler'n også.. blir 3stk det. Og han poster alltid useriøse svar rundt om kring, hvorfor blir han aldri tatt fatt i? 5752557[/snapback] Kan bare legge til at siden dere ikke ser andre brukeres advarselsparagrafer har dere ingen anelse om hvorvidt andre brukere blir "tatt fatt i" eller ei. Så du vet ikke dette . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg