_tHokA_ Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg skal ha vannkjøling i maskinen min nå. Det jeg har fått kjøpt er radiatorer. De delene jeg ønsker meg er denne vannpumpa og tanken, sammen med denne CPU blokka. Det jeg da trenger hjelp til er alt det andre jeg trenger av fester, slanger og midler i systemet. Håper noen tar seg tid til å hjelpe meg litt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hva med skjermkortet da ? Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Når det gjelder kjølemiddel kan du se her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=256895 Ellers kan du sjekke hva Microplex har av deler (slanger f. eks.) i sine komplette sett og send gjerne en mail til Microplex og be om forslag til hva du trenger i tilleg til det du har bestemt deg for. Microplex har også sitt eget diskusjonsforum. Hva mener du med fester? Snakker du om hvordan feste slange på pumpe/blokk eller hvordan montere i/på kabinettet? Ha en fin dag. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har sett at komplett har vannkjøling, men det er det å få de riktige slangene, festene og alt det der... Er kun CPU som skal kjøles med det første.. GPU tar jeg senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå