Gå til innhold

Hva er du fornøydmed?

Anbefalte innlegg

Hva er det beste du har programmert, synes du selv ?

Selv er det et lite program som jeg brukte 30-45 minutt på, det skulle hente ned alle søkene som ble gjort på kvasir i løpet av en helg, ikke store tingen men det virket ganske bra.. fikk en database med 750000+ spørringer på... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv er det et lite program som jeg brukte 30-45 minutt på, det skulle hente ned alle søkene som ble gjort på kvasir i løpet av en helg, ikke store tingen men det virket ganske bra.. fikk en database med 750000+ spørringer på... :)

5748875[/snapback]

hvordan gjord du det?
Lenke til kommentar

5748875[/snapback]

hvordan gjord du det?

5749432[/snapback]

Ikke store tingen, kvasir har noe som heter "nøkkelhullet" ( http://search.kvasir.no/nokkelhullet/ )

Bare åpnet den med feks fopen, hentet ut informasjonen, lagret til databasen. Men dette må skje mange ganger i sekundet når det var mye aktivitet på søking.

Når den var ferdig kjørte jeg enn query for å slette hvis jeg hadde fått noen dobble søk...

Utrolig hva folk søker etter :)

Lenke til kommentar

http://masserart.com/?page=test_stegano

Ikke beste men eneste jeg har lov å paste her, koden bak www.masserart.com er fint og. som du ser på vis kilde! ;)

www.itforce-ub.com har jeg og kodet å designet, den vant jeg 1premie for beste nettsted med ungdomsbedriften vår.

Resten av tinga er små snupper med koder for f.eks ikea, reisefeber.no, sellsyversen som jeg ikke kan gi ut :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...