-Teddy- Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Jeg har valgt fag til andre året allmenn men jeg kan fremdeles bytte. Har valgt matte, fysikk og mediekunnskap. Greia er at jeg stod lenge og vippet mellom mediekunnskap og et IT fag, husker ikke helt navnet på det. Pratet med læreren og han sa det var mye MySQL, PHP og lignende programmeringsspråk. Jeg er veldig interessert i web men jeg driver fra før av veldig mye med det hjemme og er ikke videre interessert i å lære disse programmeringsspråkene nå. Dessuten, om jeg skulle få lyst er det bare å se på noen tutorials på nett så er den saken biff, jeg er forholdsvis lettlært. Læreren sa faktiskt at vi ikke trengte alle mulige bøker, det var så mye bra stoff på nett... Uansett, jeg begynner å bli i tvil om jeg burde valgt dette IT faget istedet for mediekunnskap. Jeg er mer opptatt av design og det ytre utseendet på en webside enn det som ligger under "skallet". Derfor; Er det noen her som har et av disse IT fagene og kan fortelle meg hva dere egentlig driver med og hvor mye dere evt. kunne fra før av? Eneste grunn til at jeg skal velge dette IT faget foran mediekunnskap er at jeg tror det er lettere for meg å få bedre karakterer i IT faget enn i mediekunnskap. Og når det er sagt så hadde det vært fint å høre om noen kan si noe om hva dere driver med i timen i mediekunnskap og. EDIT: Leifzor. Endret 13. mars 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå