DE1 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Har sett den før, noe til grunnen at jeg HATER slike sider! Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Har sett den før, noe til grunnen at jeg HATER slike sider! 5756033[/snapback] Ja det der er bare tragisk. Litt av en bragd å klare å skremme livet av en liten gutt! På slutten av videoen står jo fyren og koser seg og humrer mens han fortsetter å filme. For en dass! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Huff... og du ser liksom at han koser seg skikkelig... Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ikke begynn og diskuter det her da. Er en traad med link til det der som ble stengt paa grunn av massive diskusjoner. Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg er en av dem som synes at den siden med labyrinten hvor man plutselig skvetter, + den jinglebells forlengs og baklengs er skikkelig morsomme! Noen som har noen flere sånne å hive inn her? Her er en side: du må stirre på bildet og se om du ser giraffen. Link til skummel side Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) det er morsomt, bare ikke gjør det på barn. det er bare jævlig gjort.. morsomt å gjøre det på klasse kamerater(14år++) de skvetter, barn får mareritt. uansett, de foreldra var JÆVLIG stygge! ungen der fikk garantert ikke sove pga det bilde.. Endret 23. mars 2006 av bublegirl Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Fant en mild en jeg ikke tror har vært postet tidligere: link Lenke til kommentar
vishnu6 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 egentlig er det jo mye bedre når man ikke vet at det er en skvette-video. Hvis det blir lagt ut i en tråd som dette, vil jo enhver forvente at det kommer noe. Man blir ikke like skremt da. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Du får ta linkene herfra og legge dem ut andre steder... selv om det er på HW så vet ikke hele verden det.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Jeg er en av dem som synes at den siden med labyrinten hvor man plutselig skvetter, + den jinglebells forlengs og baklengs er skikkelig morsomme! Noen som har noen flere sånne å hive inn her? Her er en side: du må stirre på bildet og se om du ser giraffen. Link til skummel side 5760992[/snapback] Der der var jo bare koselig? Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hater sånne sider, er vel fordi jeg er litt lettlurt og skjønner ikke hva det er før det er for sent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå