Skogslik Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) har problemer med at Battlefield 2 klikker og skjermen blir blå når eg spiller. ka kan vere feil? eg har ikkje opdatert noen som helst pach og viss eg gjør det så virker ikkje spillet mer! Endret 13. mars 2006 av gas Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Kan være noe med skjermkortet ditt! Tror det står noe på det spillet om hvilke kort som støttes eller noe sånn (Rett på meg om jeg er helt på jordet) Hvilket kort har du forresten? =D Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 oppdadert siste drivere til skjermkortet ? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Skjermkortet mit heter: Saphire Radeon X800xl Det er et bra skjermkort så det burde virke! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja, det burde fungere fint det Har du oppdatert BF? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 nei det er det eg netopp ikkje har Må vell kansje gjøre det, er det bare en pach som er komt ut? sån at eg ikkje tar feil? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har ikke BF selv, men så at det hadde kommet en patch her på en side.. Noen her som vet noe? Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Spillet har vært patcha 4 ganger allerede men du burde allikevel ikke få blåskjerm i singelplayer modus. Det vil selvfølgelig være et problem å spille en upatcha klient mot en patcha server så oppgradere bør du uansett. muthe Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 ja men va heter den pachen eg skall instalere da? og har noen en link? Eg har ikkje instalert noen pacher,så eg må vell ha den første eller noe? har lasta ner pach 1,21 men er den rett? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 www.battlefield.no er det noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå