kan1 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei Prøver å sette oppløsning til 720 men får beskjed at HDD er låst, hva må jeg gjør for å få gjordt endringen i AV oppsettet ? Avalaunch og DuoX2 Modchip Hilsen KAN Lenke til kommentar
roolf Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Husker ikke om det er mulig å låse opp disken fra Avalaunch. Du kan i alle fall låse opp disken fra Evox eller Config Magic. PS. Når disken er låst opp kan du ikke starte i umoddet modus. Men den er ikke noe i veien for å låse opp, endre oppløsning og så låse disken igjen. PS2. For 720p må du ha component kabel og satt xboxen til NTSC. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Er bare avalaunch som krever at du skal løse opp tror jeg. Gjør dette 1) Skift til NTSC 2) Boot orginal bios (microsoft) 3) Endre der Du må selvsagt ha component kabel tilkoblet for at 720 valget skal komme opp. Du trenger ikke låse opp hardisken for å sette til 720. Note to self: Enda en grunn for at jeg ikke bruker avalaunch. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja det er riktig som Essspen skriver. Generell endring til 720p gjøres i org dash. Enringen til 720p i Avalauch og XBMC for den saks skyld, endrer bare innstillingene i disse programmene. Lenke til kommentar
kan1 Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Takk for hjelpen, åpnet HDD ved hjelp av Evox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå