sogasg Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Er det system i GRAW får å lage klan?? Slik at man kan spille mot andre klaner og at man får klannavn etter gametagen når men spiller GRAW? Endret 13. mars 2006 av sogasg Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Nei det er ikke det, men det er en egen side hvor man har turneringer og ligaer. www.gamebattles.com! HEr kan man lage klaner og utfordre andre for å teste ut hvor gode man er. Det er også muligheter for premier og masse annet rart. Har nylig startet en klan der selv så for de som har lyst til å være med kan enten kontakte meg på mail/PM eller gå HER for mer informasjon... Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Nei det er ikke det, men det er en egen side hvor man har turneringer og ligaer. www.gamebattles.com! HEr kan man lage klaner og utfordre andre for å teste ut hvor gode man er. Det er også muligheter for premier og masse annet rart. Har nylig startet en klan der selv så for de som har lyst til å være med kan enten kontakte meg på mail/PM eller gå HER for mer informasjon... 5748515[/snapback] Hvorfor heter du Wangenn360 og ikke WangenPs3? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hmm si det! Kanskje jeg skal skifte:) Nei det er pga. at jeg har Wangen360 som nick på xbox live. Tenkte jeg tok det siden jeg bruker det på 360'en..........Wangen blir nicket på Ps3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå