indahla Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 http://forum.amobil.no/viewtopic.php?topic...um=19&replies=1 Hvorfor ble denne tråden stengt? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Emnet skal gi en pekepinn på hva man lurer på og når det bare står: hvordan fjerne??????, så gir det ingen pekepinn på hva som personen lurer på. Og med så mange spørsmåls tegn så blir man heller ikke tatt seriøst. Les den linken SirHartge viser til. http://forum.hardware.no/nettikette.php Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Feil/slurv i subject, bruk av tegn, bruk av smileys etc etc. er alt som skal til. Nevn divx, mp3 eller modchips og du risikerer utestengelse i tillegg. I grunnen rart at det er bare medlemmene ser galskapen i dette..... :sad: [ Denne Melding var redigert av: TheMatrix på 2002-09-23 15:46 ] Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 OK! Det virket nesten som om moderator trodde det ble spurt om noe ulovlig. Men, det var nok tittelen ja... Min feil. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Moderatorene har vel blitt litt strengere nå i det siste pga mye feilpostinger, folk som spør om warez osv. Og siden dette skal være et seriøst forum så ser jeg egentlig ikke no galt i at moderatorene er litt strenge for å få slutt på det. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 15:51, skrev zn00ker:Moderatorene har vel blitt litt strengere nå i det siste pga mye feilpostinger, folk som spør om warez osv. Og siden dette skal være et seriøst forum så ser jeg egentlig ikke no galt i at moderatorene er litt strenge for å få slutt på det. Streng er bra. Synd bare for de som vil ha svar på akkurat det det blir spurt om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå