Cubicle Dude Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Har en Renault Megane Scenic med en bilstereo fra philips. Etter motorhavari ble verksted nødt til å koble ut strøm som igjen medførte at Bilstereo spør etter Code... Verkstedet har vært i kontakt med Philips der de fikk en kode: 7181 som ikke fungerer? Uanset er på let etter kode program som man bare trenger å legge inn serial nummeret så genererer den en kode som skal fungere. Tild dere andre som orket å slave dere gjennom teksten jeg skrev så har jeg en liten gullrot her: http://carradio.hit.bg/ Denne siden fant jeg på letingen etter løsningen på mitt problem. Tar imot all tips med Ciao Endret 16. mars 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Er du førstegangs eier? Hvis ikke kan du jo sjekke service-heftet (perm med service-hefte, instruksjonsbok, brukermanual til bilstereo osv.) Sjekk i permen om du finner koden. Den burde være der. Om den ikke er kastet da. En annen mulighet er å kontakte den tidligere eieren (om du ikke er den første). Lykke til! Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Nei har kjøpt bilen brukt fra bilforhandler. Ja kan muligens kontakte tidligere eier av bilen. Instruksjons heftet sier desverre ingenting:-( Takk for tilbakemelding! Ciao Lenke til kommentar
epifant Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg ville satt bilen på verkstedet igjen, og gitt klar beskjed om at de ikke fikk et rødt øre før de hadde fikset opp i feilen sin. Jeg har ingen planer om å styre som en gal fordi noen andre har gjort en feil Dersom du allerede har betalt er jo saken en annen, men jeg ville fremdeles overlatt jobben til verkstedet. Er de trege må du bare ringe oftere Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Du må uannsett ha koden (selv). Om du skal bytte (eller koble ifra) batteriet i etter tid må du ha koden. Den tidligere eieren burde ha den (om han ikke har glemt den da ) Slikke koder kan som regel endres av bruker, tviler derfor på at en bilforhandler kan hjelpe deg. Med mindre det går ann å sende den inn da. (null stille alt) Tenkt på å bytte spiller? Om spilleren er gammel (og ikke av beste sort) ville ikke jeg ha brukt for mye krefter på å finne koden. Men det er jo opp til deg da. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Du er inne på noe der ja, hadde det vært meg hadde jeg byttet spiller på dagen i stede for å lete etter koden *Edit* Da jeg fikk bilen sa jeg at jeg ikke skulle ha spilleren som stod i, sparte faktisk masse penger på å gjøre det. Skulle bare ønske jeg viste det jeg gjør nå da jeg kjøpte den første spilleren min Endret 16. mars 2006 av Defus Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Det er en eldre spiller men pungen er desverre tom for tilfellet:-( Takk for inspill! Ciao Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå